Eredivisie Competitie
-
Hoi allemaal,
Ik ben twee dagen geleden begonnen met het managen van Feyenoord.
Echter ben ik de enige manager in deze competitie, waarom joint er niemand? Komt dit omdat ik iets open moet zetten o.i.d.?Groeten!
-
Sinds de nieuwe format geen competitie meer gestart maar ik neem aan dat het nog steeds het zelfde is.
Als het goed is kun je bij je moderator instellingen de competitie "op slot zetten".
Als deze is aangevinkt kunnen alleen uitgenodigde of geaccepteerde mensen in de competitie.
Zou er even rustig door de moderator opties heen lopen, het kan misschien nu wat anders verwoord zijn maar het zal nog steeds om aan of uit gaan ^^.Mocht je het niet vinden, volgens mij gaat hij automatisch open voor iedereen als er na 3 "speeldagen" minder dan 3 managers in de competitie zitten.
-
Aangezien OSM als moderator wordt aangeduid heb je of een competitie gejoined die de engine heeft aangemaakt of je hebt 200 Bosscoins betaald om een bezet team alsnog te gaan managen in een nieuwe competitie. In beide gevallen zou je competitie open moeten staan, dus het is een kwestie van afwachten of er managers bij zullen komen. Valt dus verder weinig aan te doen.
Het is prima als je managers wilt helpen met het beantwoorden van hun vragen, maar zorg er dan wel voor dat je zeker weet dat je die persoon ook daadwerkelijk helpt met het gene wat je dan in het topic zet.
Topicopener is bijvoorbeeld geen moderator in zijn competitie en kan dan dus ook niet kijken wat er bij de moderatoropties staat, laat staan de competitie open of dicht doen.
Verder blijven gesloten competities nu gewoon op slot staan ongeacht het aantal managers dat in de competitie spelen.