Hulp

Wij staan klaar om je vragen te beantwoorden en bugs op te lossen.

2.7k Topics 12.2k Posts
  • crewlevel

    Locked
    3
    0 Votes
    3 Posts
    568 Views

    Hier kan een slotje op dan.

  • Bellen maar geen punten krijgen

    Locked
    3
    0 Votes
    3 Posts
    438 Views

    @joellgunn20_NL

    Weet je zeker dat je de Bosscoins niet alsnog hebt binnengekregen. Ik heb vandaag namelijk ook Bosscoins gekocht en kreeg tevens een foutmelding. Een minuutje later werden de Bosscoins alsnog toegevoegd.

    Indien je zeker weet dat je geen Bosscoins hebt ontvangen mag je een mailtje sturen naar NL.support@onlinesoccermanager.nl. Leg even uit wat er fout ging en dan zullen ze je daarmee verder helpen.

  • 0 Votes
    4 Posts
    393 Views

    @tieskie_NL

    Geen probleem. Dan sluit ik dit topic. Mocht het zich weer voordoen mag je een nieuw topic openen.

  • Boss coins kopen via SMS zegt mislukt te zijn

    Locked
    2
    0 Votes
    2 Posts
    1k Views

    @flyTicket_NL45

    Die foutmelding is vreemd ja. De Bosscoins worden wel gewoon bijgeschreven. Ik had het zelf ook en heb het al doorgegeven. In ieder geval bedankt voor je melding.

  • Facebook connect

    Locked Moved
    8
    0 Votes
    8 Posts
    885 Views

    @Pijkedevideoman_NL

    Top!. Mooi dat het gelukt is. Dan zal ik dit topic sluiten.

  • Zonedekking of Mandekking?

    Locked
    2
    0 Votes
    2 Posts
    4k Views

    @The-Master-Of-Dank-Memes_NL

    Vragen (en dus tevens discussiëren) over tactieken mag in dit topic.

  • statistieken

    6
    0 Votes
    6 Posts
    991 Views

    @TheTransporter_NL said in statistieken:

    @De-Boterbloemen_NL Dat weet ik niet, daar gaan wij helaas niet over. Kan vragen voor je of er in de toekomst hier wat aan gaat veranderen.

    Als dat kan graag!

  • Vakantie

    Locked
    3
    0 Votes
    3 Posts
    501 Views

    @crimsontide_NL Er is helaas geen vakantiemodus meer. Op OSM 2.0 was deze functie er wel, alleen hebben ze deze verwijderd. Dacht omdat deze steeds minder werd gebruikt en omdat op vakantie je altijd wel de beschikking hebt tot internet was de redenering. Ik vind het ook jammer dat er geen vakantiemodus functie er meer is, je zult dus een andere oplossing moeten vinden voor dit probleem. Succes.

    Verder lees de post van @Vertrigo_NL even door.

  • Spaargeld

    Locked
    3
    0 Votes
    3 Posts
    2k Views

    Zie de post van @Vertrigo_NL Dank je wel!

  • Wat is precies een steal?

    Locked
    6
    0 Votes
    6 Posts
    1k Views

    Aangezien dit verder wel duidelijk is gaat hier een slotje op.

  • 2 x gebeld

    Locked
    2
    0 Votes
    2 Posts
    319 Views

    @kcirtap2001_NL Stuur even een e-mail naar NL.support@onlinesoccermanager.com, licht even toe wat er wanneer precies fout is gegaan. Dan wordt je van daaruit verder geholpen.

  • Bug?

    7
    0 Votes
    7 Posts
    768 Views

    @FC-Eddie_NL Ja klopt ik bedoelde ook slot 3, ik zal voortaan preventief wat screenshots maken. 👍bedankt

  • MLS Eastern/Western Conference.

    Locked Moved
    2
    0 Votes
    2 Posts
    449 Views

    @Pim-Poepjes_NL

    Alle competities op OSM zijn 'reguliere' competities. De MLS is gewoon 1 competitie en daar doen in totaal 22 teams aan mee. Dat dit in Amerika is opgedeeld in 2 groepen (Eastern/Western) zal voornamelijk komen om op die manier de reisafstanden voor de clubs nog enigszins te beperken.

  • Taktiek invullen werkt niet

    Locked
    2
    0 Votes
    2 Posts
    265 Views

    @edwinanna_NL

    Bekende bug. Wordt aan gewerkt.

    Zolang de bug niet is gefixt kan je uit een van onderstaande twee opties kiezen:

    Zoom in of uit op de tactiekpagina. Doordat het een resolutieprobleem is kan dit het probleem tijdelijk oplossen. Let er wel op dat alle pagina's dan in- of uit gezoomed worden. Gebruik tijdelijk de OSM app op je telefoon of tablet om je tactiek in te stellen.
  • PM's ontvangen

    Locked
    2
    0 Votes
    2 Posts
    407 Views

    @Furrax_NL
    Ik neem aan dat je doelt op chatberichten via het forum? Dit komt waarschijnlijk door het vrouwelijk schoon dat je op je profiel hebt staan. 😛 In dat geval kun je bij je profielinstellingen de volgende optie aanvinken om dergelijke berichten van onbekenden niet te ontvangen.
    0_1498205542662_2ace1948-c277-466b-bb17-a6cce9df9e0d-image.png
    Je moet dan dus wel de mensen gaan volgen waarvan je wel berichten wenst te ontvangen.

  • Foutmelding bij betaling

    Locked
    2
    0 Votes
    2 Posts
    309 Views

    @holiman_NL Stuur even een e-mail naar NL.support@onlinesoccermanager.com, licht even toe wat er wanneer precies fout is gegaan. Dan wordt je van daaruit verder geholpen.

  • Engine

    Locked
    3
    0 Votes
    3 Posts
    604 Views

    @MarkEyeZ_NL Vroeger op OSM 2.0 zat hier een max prijs aan, nu is dat niet meer het geval. Dus zet bepaalde spelers op de transferlijst en je kan het zelf beoordelen tot hoever de Engine je spelers koopt.

  • Meteen naar volgende pagina

    11
    0 Votes
    11 Posts
    660 Views

    @FC-Eddie_NL nu is t opgelost voor pagina 1 maar kan ik alleen nog maar op pagina 1 komen 😑😑😕

  • Boss coins niet gestort

    Locked Moved
    3
    0 Votes
    3 Posts
    400 Views

    @rubenvtwillert_NL @L-Samir_NL

    Stuur even een e-mail naar NL.support@onlinesoccermanager.com, licht even toe wat er wanneer precies fout is gegaan. Dan wordt je van daaruit verder geholpen.

  • Crew ranglijst

    Locked
    3
    0 Votes
    3 Posts
    559 Views

    Thanks Vertrigo. Hier kan een slotje op.