Hulp

Wij staan klaar om je vragen te beantwoorden en bugs op te lossen.

2.7k Topics 12.2k Posts
  • Blessure

    Locked
    13
    0 Votes
    13 Posts
    3k Views

    @tiekerhook_NL

    Er is een wiki, maar die is helaas behoorlijk verouderd. Veel zaken daar stammen nog van een oude versie van OSM.

    Je kan een kijkje nemen op http://www.osmwiki.nl/OSM_Wiki

    Aangezien dit verder duidelijk is zal ik dit topic sluiten.

    Thanks voor de assist @Vertrigo_NL :thumbsup_tone1:

  • Heeft het weer invloed?

    Locked Moved
    5
    0 Votes
    5 Posts
    2k Views

    @BorkingDoge_NL53

    Het weer heeft geen enkele invloed op je wedstrijd

    @Pondboy_NL

    Als je het antwoord niet weet reageer dan a.u.b. niet. Heeft geen enkel nut namelijk.

  • Profiel foto veranderen (Forum)

    Locked
    2
    0 Votes
    2 Posts
    519 Views

    @xMitch1612_NL

    Even je profiel foto op je OSM account opnieuw instellen, dan wordt die ook automatisch op het forum aangepast. Als die dan niet meteen op het forum wordt aangepast moet je even uitloggen via dit forum. Wanneer je dan weer inlogt zou je forum profielfoto ook goed moeten staan.

  • Fitheid spelers niet 100 na niet laten spelen

    Locked
    48
    1 Votes
    48 Posts
    8k Views

    @FC-Eddie_NL said in Fitheid spelers niet 100 na niet laten spelen:

    Even een update: het development team heeft de bug weten te reproduceren. Nu kunnen ze de bug dus gaan fixen. Geen indicatie wanneer de bug gefixt zal zijn, maar we zijn in ieder geval dichter bij een fix dan gisteren.

    Als het goed is, is de bug inmiddels gefixt.:thumbsup_tone2:

  • Help een nieuwe manager op weg....

    Locked
    10
    0 Votes
    10 Posts
    4k Views

    @tiekerhook_NL

    Geen probleem 🙂

    Aangezien het op dit moment duidelijk voor je is en je verder geen vragen hebt gesteld, zal ik dit topic sluiten.

    Wanneer je weer nieuwe vragen hebt kan je altijd weer een nieuw topic openen.

  • Fitheid spelers afnemende

    Locked
    3
    0 Votes
    3 Posts
    626 Views

    @M.Dino_NL

    Bekende bug inderdaad. Bedankt voor je melding en screenshots, maar check voortaan even het forum of er al topics zijn aangemaakt rond je probleem (eventueel de zoekfunctie gebruiken âž¡ https://forum.onlinesoccermanager.nl/search)

    Houd dit topic even in de gaten: https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/9605/fitheid-spelers-niet-100-na-niet-laten-spelen/47

  • Bwin promo Bosscoins niet ontvangen

    Locked
    2
    0 Votes
    2 Posts
    595 Views

    @Boyka2012_NL said in Bwin promo Bosscoins niet ontvangen:

    Dus, ik heb me aangemeld op Bwin, gestort, blabla en ik zou hiervoor +- 2800 bosscoins voor moeten krijgen volgens hun actie.
    Ondertussen al bijna een week verder, en raad eens? Idd nog niks ontvangen, ik kan ook niet zien hoe of wat aangezien het niet aan mijn account gekoppeld is maargoed. Wie moet ik hiervoor contacteren, want ik heb niet voor niet geld uitgegeven aan bwin........

    Kan ik hieruit opmaken dat je je account op Bwin niet vanuit de Bussinessclub op OSM hebt aangemaakt? Als dat zo is kunnen we niets voor je doen. Die aanbiedingen voor (gratis) Bosscoins gelden natuurlijk alleen als je vanuit je OSM account op die aanbiedingen klikt die in de Bussinessclub vermeld staan.

    Indien je wel via de Bussinessclub op de Bwin actie hebt geklikt en van daar uit een account op Bwin hebt aangemaakt kan het tot 7 dagen duren voordat de Bosscoins worden toegevoegd. Indien je na die 7 dagen nog geen Bosscoins hebt ontvangen kan je contact op nemen met de externe partij die deze actie in beheer heeft.

    Ga daarvoor naar de Bussinesclub en klik op het mannetje waaronder de aanbieding vermeld staat. Op die pagina is er dan een mogelijkheid om ondersteuning aan te vragen bij ontbrekende Bosscoins.

  • fitheid spelers.

    Locked
    3
    0 Votes
    3 Posts
    847 Views

    Is inderdaad een bekende bug, @raymondhino_NL check de volgende keer even het forum voordat je iets meldt 😉

  • Vermoeidheid

    Locked
    4
    1 Votes
    4 Posts
    921 Views

    @rkc_roel_NL

    Yep, bekende bug. Hopelijk weten ze snel een oplossing voor het probleem te vinden.

  • Eredivisie Competitie

    Locked
    3
    0 Votes
    3 Posts
    868 Views

    @Paarden-Mof_NL

    Aangezien OSM als moderator wordt aangeduid heb je of een competitie gejoined die de engine heeft aangemaakt of je hebt 200 Bosscoins betaald om een bezet team alsnog te gaan managen in een nieuwe competitie. In beide gevallen zou je competitie open moeten staan, dus het is een kwestie van afwachten of er managers bij zullen komen. Valt dus verder weinig aan te doen.

    @DreadArrow_NL

    Het is prima als je managers wilt helpen met het beantwoorden van hun vragen, maar zorg er dan wel voor dat je zeker weet dat je die persoon ook daadwerkelijk helpt met het gene wat je dan in het topic zet.

    Topicopener is bijvoorbeeld geen moderator in zijn competitie en kan dan dus ook niet kijken wat er bij de moderatoropties staat, laat staan de competitie open of dicht doen.
    Verder blijven gesloten competities nu gewoon op slot staan ongeacht het aantal managers dat in de competitie spelen.

  • Inlog iPhone werkt niet goed

    Locked
    4
    0 Votes
    4 Posts
    758 Views

    @Roberto-Rover_NL

    Dit komt door de sociale connectie van je zoons account waardoor je automatisch op zijn account komt. Stuur even een mailtje naar NL.support@onlinesoccermanager.com. De Support Staff kan de sociale connectie van dat account verwijderen zodat je weer op je eigen account kan inloggen

    Vermeld in het mailtje de managernaam van je zoon en de manier waarop zijn account is gekoppeld (Facebook, Gamecenter account)

  • 0 Votes
    2 Posts
    367 Views

    No thanks

  • fitheid fout

    Locked
    3
    0 Votes
    3 Posts
    684 Views

    @talip5314_NL

    Ik krijg die indruk ook ja. Ik zal het doorgeven aan Gamebasics.

  • 0 Votes
    2 Posts
    659 Views

    @BorkingDoge_NL53

    Ik zie het inderdaad. Ik zal het doorgeven.

    PS: Het proberen leuk te doen met de naam van de titel en in Caps Lock mag je voortaan achterwege laten. Dat is nergens voor nodig.

  • Fantasy series!

    Locked
    2
    0 Votes
    2 Posts
    634 Views

    @Brökert_NL

    De Fantasy competitie is uit OSM gehaald. Misschien dat het in de toekomst nog eens terugkeert.

  • Error

    Locked
    12
    0 Votes
    12 Posts
    2k Views

    Verder behandeld en opgelost via PM

  • 0 Votes
    4 Posts
    1k Views

    Geen reactie verder, dus zal opgelost zijn.

  • OSM MODERATOR

    Locked
    3
    0 Votes
    3 Posts
    786 Views

    Geen reactie meer.

  • Problemen met starten nieuwe competitie.

    Locked
    5
    0 Votes
    5 Posts
    1k Views

    Geen reactie meer verder.

  • klein visueel bugje

    Locked
    3
    1 Votes
    3 Posts
    644 Views

    Is inmiddels doorgegeven.