App en team bekijken
-
Hallo,
ik speel dit spel al vanaf 2007-2016 actief en nu wil ik weer beginnen maar op mijn mobiel sluit die elke keer automatisch af... Ik heb een samsung galaxy S20.
En op me laptop elke keer als ik bij selectie klik dan komt er een error code dat er iets fout is gegaan. Ik heb het al op meerdere browsers geprobeerd maar krijg hetzelfde steeds.
-
@sneijder-the-man_nl op welk slot gebeurt dit? En heb je al geprobeerd je cookies en cache te verwijderen? Vaak wilt dit nog weleens helpen.
-
Ik heb ook last hiervan. Alleen op mijn 3e slot kan ik mijn team niet bekijken. Op alle andere slots wel. Ook kan ik niet op de app op mijn slot 3.
Ik zie overigens dat meerdere mensen hier last van hebben ook op het internationale forum.
-
Ik heb hier ook last van, op mijn 3e slot kan ik mijn team njet bekijken
-
Indien dit probleem nog steeds speelt, probeer dan eerst even de cookies en cache van de browser te verwijderen.
Als dat het probleem niet oplost dan mag dit gemeld worden als een bug door het bugtemplate zo volledig mogelijk in te vullen, inclusief screenshots van eventuele foutmeldingen en dergelijke. Het template vind je in onderstaand topic.
https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/61179/belangrijke-informatie-graag-lezen
-
Indien dit probleem nog steeds speelt, probeer dan eerst even de cookies en cache van de browser te verwijderen.
Als dat het probleem niet oplost dan mag dit gemeld worden als een bug door het bugtemplate zo volledig mogelijk in te vullen, inclusief screenshots van eventuele foutmeldingen en dergelijke. Het template vind je in onderstaand topic.
https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/61179/belangrijke-informatie-graag-lezen
Hoi,
ik kan op mijn managerslot 1 niet de wedstrijdkalender openen, het wieltje blijft maar draaien.... -
Die mag je in dit topic plaatsen.
-
@sneijder-the-man_nl
Je doet wat staat in de tweede bericht, als het probleem nog steeds er is, kopieer je vanaf Managernaam tot OSM app versie, dat plak je in een nieuw bericht in deze topic en vul je in wat je gekopieerd hebt. -
Zoals Yassin hierboven ook al aangaf moet je dat template dus kopiëren, hier plakken en verder invullen. Dus op welk clubslot je het probleem hebt, op welke platform(en) je het probleem hebt en de verdere info over je platform (merk + type toestel, versie app en versie besturingssysteem), screenshots van het probleem en een zo duidelijk mogelijke uitleg over je probleem.
-
Dank je wel. Ik heb je melding doorgegeven aan Gamebasics. Het is nu even afwachten tot een reactie vanuit hun kant.
-
@danielk1_nl
Dank je voor het invullen van het bugtemplate. Ik heb je melding doorgegeven aan Gamebasics. Het is nu even afwachten tot een reactie vanuit hun kant.
-
Dat is lastig te zeggen. Niet elke bug is even makkelijk op te lossen.
-
Door een probleem met een server zijn er de nodige competities corrupt geworden. Dit wordt morgen opgelost door de getroffen competities te resetten. Managers die een eigen competitie beheren behouden deze, alle andere managers worden 'gekicked' en verliezen dus hun team.
Alle Bosscoins die je hebt gespendeerd in een getroffen competitie worden teruggestort op je account.
Excuses voor het ongemak!
-
Als het goed is hebben alle getroffen managers een bericht ontvangen en kunnen de Bosscoins die verloren zijn gegaan nu geclaimed worden.
Uiteindelijk hebben de ontwikkelaars voor een iets andere aanpak gekozen en heeft iedereen zijn team behouden. Competities zijn gereset, maar niemand is daarna 'gekicked'.
Indien er iets toch niet goed lijkt te gaan, dan mag dit in het onderstaande topic vermeld worden.
https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/63771/competitie-start-niet/14