Skip to content
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
Skins
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (Cosmo)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. Nederlands Forum
  3. Hulp
  4. App en team bekijken

App en team bekijken

Scheduled Pinned Locked Moved Hulp
error
13 Posts 6 Posters 1.3k Views 6 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • sneijder the man_NLS Offline
    sneijder the man_NLS Offline
    sneijder the man_NL
    Dutch Users
    wrote on last edited by
    #1

    Hallo,

    ik speel dit spel al vanaf 2007-2016 actief en nu wil ik weer beginnen maar op mijn mobiel sluit die elke keer automatisch af... Ik heb een samsung galaxy S20.

    En op me laptop elke keer als ik bij selectie klik dan komt er een error code dat er iets fout is gegaan. Ik heb het al op meerdere browsers geprobeerd maar krijg hetzelfde steeds.

    1 Reply Last reply
    0
    • meneer Speksnijder_NLM Offline
      meneer Speksnijder_NLM Offline
      meneer Speksnijder_NL
      wrote on last edited by
      #2

      @sneijder-the-man_nl op welk slot gebeurt dit? En heb je al geprobeerd je cookies en cache te verwijderen? Vaak wilt dit nog weleens helpen.

      Wel gelachen hoor

      1 Reply Last reply
      0
      • timbolien1_NLT Offline
        timbolien1_NLT Offline
        timbolien1_NL
        Dutch Users
        wrote on last edited by
        #3

        Ik heb ook last hiervan. Alleen op mijn 3e slot kan ik mijn team niet bekijken. Op alle andere slots wel. Ook kan ik niet op de app op mijn slot 3.

        Ik zie overigens dat meerdere mensen hier last van hebben ook op het internationale forum.

        1 Reply Last reply
        0
        • LGH0318_NLL Offline
          LGH0318_NLL Offline
          LGH0318_NL
          Dutch Users
          wrote on last edited by
          #4

          Ik heb hier ook last van, op mijn 3e slot kan ik mijn team njet bekijken

          1 Reply Last reply
          0
          • FC Eddie_NLF Offline
            FC Eddie_NLF Offline
            FC Eddie_NL
            Moderator NL
            wrote on last edited by
            #5

            Indien dit probleem nog steeds speelt, probeer dan eerst even de cookies en cache van de browser te verwijderen.

            Als dat het probleem niet oplost dan mag dit gemeld worden als een bug door het bugtemplate zo volledig mogelijk in te vullen, inclusief screenshots van eventuele foutmeldingen en dergelijke. Het template vind je in onderstaand topic.

            https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/61179/belangrijke-informatie-graag-lezen

            senior-22_NLS 1 Reply Last reply
            0
            • FC Eddie_NLF FC Eddie_NL

              Indien dit probleem nog steeds speelt, probeer dan eerst even de cookies en cache van de browser te verwijderen.

              Als dat het probleem niet oplost dan mag dit gemeld worden als een bug door het bugtemplate zo volledig mogelijk in te vullen, inclusief screenshots van eventuele foutmeldingen en dergelijke. Het template vind je in onderstaand topic.

              https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/61179/belangrijke-informatie-graag-lezen

              senior-22_NLS Offline
              senior-22_NLS Offline
              senior-22_NL
              Dutch Users
              wrote on last edited by
              #6

              @fc-eddie_nl

              Hoi,
              ik kan op mijn managerslot 1 niet de wedstrijdkalender openen, het wieltje blijft maar draaien....

              1 Reply Last reply
              0
              • FC Eddie_NLF Offline
                FC Eddie_NLF Offline
                FC Eddie_NL
                Moderator NL
                wrote on last edited by
                #7

                @sneijder-the-man_nl

                Die mag je in dit topic plaatsen.

                1 Reply Last reply
                0
                • Yassin Mansousri_NLY Offline
                  Yassin Mansousri_NLY Offline
                  Yassin Mansousri_NL
                  wrote on last edited by
                  #8

                  @sneijder-the-man_nl
                  Je doet wat staat in de tweede bericht, als het probleem nog steeds er is, kopieer je vanaf Managernaam tot OSM app versie, dat plak je in een nieuw bericht in deze topic en vul je in wat je gekopieerd hebt.

                  1 Reply Last reply
                  0
                  • FC Eddie_NLF Offline
                    FC Eddie_NLF Offline
                    FC Eddie_NL
                    Moderator NL
                    wrote on last edited by
                    #9

                    @sneijder-the-man_nl

                    Zoals Yassin hierboven ook al aangaf moet je dat template dus kopiëren, hier plakken en verder invullen. Dus op welk clubslot je het probleem hebt, op welke platform(en) je het probleem hebt en de verdere info over je platform (merk + type toestel, versie app en versie besturingssysteem), screenshots van het probleem en een zo duidelijk mogelijke uitleg over je probleem.

                    1 Reply Last reply
                    0
                    • FC Eddie_NLF Offline
                      FC Eddie_NLF Offline
                      FC Eddie_NL
                      Moderator NL
                      wrote on last edited by
                      #10

                      @sneijder-the-man_nl

                      Dank je wel. Ik heb je melding doorgegeven aan Gamebasics. Het is nu even afwachten tot een reactie vanuit hun kant.

                      1 Reply Last reply
                      1
                      • FC Eddie_NLF Offline
                        FC Eddie_NLF Offline
                        FC Eddie_NL
                        Moderator NL
                        wrote on last edited by
                        #11

                        @danielk1_nl

                        Dank je voor het invullen van het bugtemplate. Ik heb je melding doorgegeven aan Gamebasics. Het is nu even afwachten tot een reactie vanuit hun kant.

                        1 Reply Last reply
                        1
                        • FC Eddie_NLF Offline
                          FC Eddie_NLF Offline
                          FC Eddie_NL
                          Moderator NL
                          wrote on last edited by
                          #12

                          @sneijder-the-man_nl

                          Dat is lastig te zeggen. Niet elke bug is even makkelijk op te lossen.

                          1 Reply Last reply
                          0
                          • FC Eddie_NLF Offline
                            FC Eddie_NLF Offline
                            FC Eddie_NL
                            Moderator NL
                            wrote on last edited by
                            #13

                            Door een probleem met een server zijn er de nodige competities corrupt geworden. Dit wordt morgen opgelost door de getroffen competities te resetten. Managers die een eigen competitie beheren behouden deze, alle andere managers worden 'gekicked' en verliezen dus hun team.

                            Alle Bosscoins die je hebt gespendeerd in een getroffen competitie worden teruggestort op je account.

                            Excuses voor het ongemak!

                            1 Reply Last reply
                            0
                            • FC Eddie_NLF Offline
                              FC Eddie_NLF Offline
                              FC Eddie_NL
                              Moderator NL
                              wrote on last edited by
                              #14

                              Als het goed is hebben alle getroffen managers een bericht ontvangen en kunnen de Bosscoins die verloren zijn gegaan nu geclaimed worden.

                              Uiteindelijk hebben de ontwikkelaars voor een iets andere aanpak gekozen en heeft iedereen zijn team behouden. Competities zijn gereset, maar niemand is daarna 'gekicked'.

                              Indien er iets toch niet goed lijkt te gaan, dan mag dit in het onderstaande topic vermeld worden.

                              https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/63771/competitie-start-niet/14

                              1 Reply Last reply
                              0
                              Reply
                              • Reply as topic
                              Log in to reply
                              • Oldest to Newest
                              • Newest to Oldest
                              • Most Votes


                              • Login

                              • Login or register to search.
                              • First post
                                Last post
                              0
                              • Categories
                              • Recent
                              • Tags
                              • Popular