• Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
Skins
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (Cosmo)
  • No Skin
Collapse

Competitie start niet

Scheduled Pinned Locked Moved Hulp
22 Posts 7 Posters 1.2k Views
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • KoningCo_NLK Offline
    KoningCo_NLK Offline
    KoningCo_NL Dutch Users
    wrote on last edited by KoningCo_NL

Afgelopen zondag zou de competitie moeten starten op mijn subaccount 4 (WSG Tirol in de Oostenrijkse competitie). Er is gisteren en eergisteren echter iets mis gegaan op de server waardoor de 1e competitiewedstrijd op dit account niet gespeeld zijn. Dit komt niet door voorbereidingsdagen, want de timer telde zowel zondagavond als gisteravond gewoon af tot de wedstrijdtijd. Een tijdje later stond deze echter beide keren weer op bijna 24 uur. Op de pagina Actieve Competities stond zowel op zondagavond, maandagavond als nu (dinsdagmiddag) Oostenrijk 0/26, dus ook volgens deze pagina zouden er geen voorbereidingsdagen meer zijn. Verder loopt alles normaal met dit team, met training, stadion, transfers, spion en dergelijke heb ik geen problemen gehad. Ook op andere subaccounts ervaar ik geen problemen.

Het betreft competitienummer 1483974 op server Clarence. Kan iemand hier naar kijken? Het betreft een competitie die door OSM is aangemaakt, er is dus geen moderator. Ik hoop dat de wedstrijden vanavond alsnog starten (wat dus eigenlijk zondagavond al had moeten gebeuren).

KoningCo_NLK 1 Reply Last reply
    0
  • KoningCo_NLK Offline
    KoningCo_NLK Offline
    KoningCo_NL Dutch Users
    replied to KoningCo_NL on last edited by KoningCo_NL

Zo te zien is mijn competitie nu gereset. Alle spelers die ik sinds zondag gekocht heb zijn verdwenen (waaronder ook die van de transfer madness promotie) en ook de training progessie is weg. Krijg ik nu de coins terug die ik aan die transfers heb besteed voor de reset. Dit zijn naar schatting 15 coins geweest.

MarS81_NLM 1 Reply Last reply
    1
  • MarS81_NLM Offline
    MarS81_NLM Offline
    MarS81_NL Dutch Users
    replied to KoningCo_NL on last edited by

@koningco_nl Bij mij ook en ik had heerlijke team van afgelopen weekend met sterke spelers gehaald en via scout en nu zijn ze allemaal weg en opnieuw starten en kost me veel munten kwijt. Dank je wel.

1 Reply Last reply
    0
  • maricja_NLM Offline
    maricja_NLM Offline
    maricja_NL
    wrote on last edited by

Er zijn helaas problemen geweest met de servers, waardoor managers niet bij hun accounts en/of teams konden.

Men is er nu druk mee bezig om dit op te lossen.
    Als alles gaat zoals verwacht, worden vandaag de problemen met de leagues opgelost en daar aansluitend worden de problemen omtrent de kwijtgeraakte bosscoins opgelost.

Hopelijk is dit ook snel opgelost.

Shine like the way you do

NL Staff Support ~~ OSM Volunteer

Remco Homan_NLR Alfonzso_NL192A 2 Replies Last reply
    0
  • Remco Homan_NLR Offline
    Remco Homan_NLR Offline
    Remco Homan_NL Dutch Users
    replied to maricja_NL on last edited by

@maricja_nl

Bovenstaande problemen hebben wij vandaag ondervonden, alle gekochte speler weg!
    Betalend lid, dus gewoon ook deel van geld weg!

1 Reply Last reply
    0
  • Alfonzso_NL192A Offline
    Alfonzso_NL192A Offline
    Alfonzso_NL192

@maricja_nl worden de bosscoins ook teruggestort die we hebben verbruikt aan transfers, scouts etc?

1 Reply Last reply
    0
  • maricja_NLM Offline
    maricja_NLM Offline
    maricja_NL
    wrote on last edited by maricja_NL

@Alfonzso_NL192 @Remco-Homan_NL
    Terechte vragen.
    Yess. De gebruikte bosscoins worden teruggestort.

MarS81_NLM 1 Reply Last reply
    1
  • MarS81_NLM Offline
    MarS81_NLM Offline
    MarS81_NL Dutch Users

@maricja_nl Ik ben wel ongeveer 200-400 bosscoins kwijt.

maricja_NLM 1 Reply Last reply
    0
  • maricja_NLM Offline
    maricja_NLM Offline
    maricja_NL
    replied to MarS81_NL on last edited by

@mars81_nl Zoals aangegeven, worden de bosscoins die gebruikt zijn in de league, teruggestort 😉

Vandaag worden de fouten in de servers opgelost, zodat men wel weer kan spelen. En daarna wordt er gewerkt aan het teruggeven van de bosscoins.

1 Reply Last reply
    1
  • dikketuur_NLD Offline
    dikketuur_NLD Offline
    dikketuur_NL
    wrote on last edited by

700 miljoen+ omzet tijdens de transfer madness voor niets... Amateurs.

0
  • KoningCo_NLK Offline
    KoningCo_NLK Offline
    KoningCo_NL Dutch Users
    replied to dikketuur_NL on last edited by

@dikketuur_nl Ik heb dit persoonlijk alleen gemerkt bij een startende competitie die op zondag zou starten. Bij een competitie die op zaterdag gestart is heb ik geen probleem ondervonden. Dus het lijkt me sterk dat je 700 miljoen aan "handelsomzet" kwijt bent (tenzij de bug niet alleen startende competities betrof).

KoningCo_NLK dikketuur_NLD 2 Replies Last reply
    0
  • KoningCo_NLK Offline
    KoningCo_NLK Offline
    KoningCo_NL Dutch Users

Mijn 1e wedstrijd is inmiddels gespeeld, dus het resetten van de competitie heeft geholpen.

Nu nog de teruggave van de boss coins, maar ik verwacht dat dat morgen wel lukt (tenzij het heel vele managers betreft en het allemaal handmatig moet gebeuren).

0
  • KoningCo_NLK Offline
    KoningCo_NLK Offline
    KoningCo_NL Dutch Users
    replied to KoningCo_NL on last edited by KoningCo_NL

Boss coins zijn een paar minuten na het claimen in de app (onder het icoontje met aankondigingen) bijgeschreven, bedankt voor deze oplossing.

1 Reply Last reply
    0
  • FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NL Moderator NL
    wrote on last edited by

Als het goed is hebben alle getroffen managers een bericht ontvangen en kunnen de Bosscoins die verloren zijn gegaan nu geclaimed worden.

Uiteindelijk hebben de ontwikkelaars voor een iets andere aanpak gekozen en heeft iedereen zijn team behouden. Competities zijn gereset, maar niemand is daarna 'gekicked'.

1 Reply Last reply
    0
  • FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NL Moderator NL
    wrote on last edited by

Ik laat dit topic nog even open staan voor het geval er toch iets niet helemaal goed gaat.

1 Reply Last reply
    0
  • dikketuur_NLD Offline
    dikketuur_NLD Offline
    dikketuur_NL

@koningco_nl said in Competitie start niet:

@dikketuur_nl Ik heb dit persoonlijk alleen gemerkt bij een startende competitie die op zondag zou starten. Bij een competitie die op zaterdag gestart is heb ik geen probleem ondervonden. Dus het lijkt me sterk dat je 700 miljoen aan "handelsomzet" kwijt bent (tenzij de bug niet alleen startende competities betrof).

Toch is het zo. En dan wordt mijn team (Barça) gereset en staat Messi er niet eens tussen. Wat zal dit keer de verklaring zijn?

FC Eddie_NLF 1 Reply Last reply
    0
  • FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NL Moderator NL
    replied to dikketuur_NL on last edited by

@dikketuur_nl

Door de reset begint je competitie weer helemaal opnieuw en wordt de meest recente update van de Spaanse competitie overgenomen. Gisteren is er een update geweest en zit Messi dus niet meer bij Barcelona.

1
  • KoningCo_NLK Offline
    KoningCo_NLK Offline
    KoningCo_NL Dutch Users
    replied to FC Eddie_NL on last edited by

Ik merk zojuist dat de scheidsrechters niet meer zichtbaar zijn op de website (pagina Programma, Fixtures). Dit speelt alleen bij het account (sub 4) waar de competitie gereset is. Niet alleen bij de wedstrijd van vandaag, maar ook bij de wedstrijden van de komende dagen. Hebben meer mensen hier last van?

0
  • FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NL Moderator NL

@koningco_nl said in Competitie start niet:

Ik merk zojuist dat de scheidsrechters niet meer zichtbaar zijn op de website (pagina Programma, Fixtures). Dit speelt alleen bij het account (sub 4) waar de competitie gereset is. Niet alleen bij de wedstrijd van vandaag, maar ook bij de wedstrijden van de komende dagen. Hebben meer mensen hier last van?

Is dit nog steeds een issue? Zo ja, zou je dan een screenshot kunnen posten?

0
  • KoningCo_NLK Offline
    KoningCo_NLK Offline
    KoningCo_NL Dutch Users
    replied to FC Eddie_NL on last edited by KoningCo_NL

@fc-eddie_nl Nee, het is opgelost. Was een eenmalig foutje denk ik dat inmiddels gefixed is.

0

• 1
  • 2
  • Login

• Login or register to search.
  • First post
    Last post
0
  • Categories
  • Recent
  • Tags