Skip to content
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
Skins
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (Cosmo)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. Nederlands Forum
  3. Hulp
  4. Boodschap " Oeps Sorry, er is iets verkeerd gegaan!" verschijnt op het scherm

Boodschap " Oeps Sorry, er is iets verkeerd gegaan!" verschijnt op het scherm

Scheduled Pinned Locked Moved Hulp
44 Posts 19 Posters 2.0k Views 11 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • K kevin25jaar_NL

    op de website inderdaad. Hoe kunnen wij dit aangeven bij de makers van de site? Weet je dat toevallig? Zeer vervelend dat je niet verder geraakt dan het startscherm.

    Er kwam zojuist ook een melding (in het oranje) dat mijn account niet geactiveerd zou zijn... Terwijl ik iedere dag aanmeld en wijzigingen doorvoer wat opstelling en andere zaken betreft? Welke browser gebruik jij? Ik gebruikte tot hiertoe Mozilla Firefox, maar heb het nu even geopend via Microsoft Edge en daar lukt het wel om verder te geraken dan het startscherm (nadat je je aanmeld).

    Maar in Edge kan ik dan weer geen filmpjes bekijken om extra coins te verkrijgen.

    elko stellamans_NLE Offline
    elko stellamans_NLE Offline
    elko stellamans_NL
    Dutch Users
    wrote on last edited by
    #4

    @kevin25jaar_NL Ik zal eens raad vragen bij de support, misschien dat ze me daar verder kunnen helpen en meer uitleg kunnen geven.

    Ik had daarnet ook even de melding in het oranje dat mijn account niet geactiveerd was, maar ik kon daarna er wel even op, nu niet meer... Ik gebruik Safari als standaard browser, maar ook op Firefox en Chrome lukt het niet. Op Firefox kan ik ook geen boss coins kijken, op Safari wel.

    Ik wordt ook steeds vanzelf uitgelogd zonder dat ik iets doe, vreemd.
    Ik zal een berichtje sturen naar de support en zal je op de hoogte houden.

    1 Reply Last reply
    0
    • K kevin25jaar_NL

      Na het aanmelden op mijn account krijg ik de melding "Oeps Sorry, er is iets verkeerd gegaan!" op mijn scherm. Hierna kan ik niets meer doen, behalve dan filmpjes bekijken om gratis coins te verdienen.

      Het probleem zit vermoedelijk ergens bij OSM zelf (achterliggend probleem op de servers denk ik). Hopelijk is dit snel verholpen en kunnen we weer op onze account zoals voorheen.

      FC Eddie_NLF Offline
      FC Eddie_NLF Offline
      FC Eddie_NL
      Moderator NL
      wrote on last edited by
      #5

      @kevin25jaar_NL @elko-stellamans_NL

      Hoi,

      Dit soort meldingen zijn normaal gesproken van tijdelijke aard en anders zouden ze verholpen moeten kunnen worden door de pagina te verversen of indien nodig de cookies en cache van de browser te verwijderen.

      elko stellamans_NLE 1 Reply Last reply
      0
      • FC Eddie_NLF FC Eddie_NL

        @kevin25jaar_NL @elko-stellamans_NL

        Hoi,

        Dit soort meldingen zijn normaal gesproken van tijdelijke aard en anders zouden ze verholpen moeten kunnen worden door de pagina te verversen of indien nodig de cookies en cache van de browser te verwijderen.

        elko stellamans_NLE Offline
        elko stellamans_NLE Offline
        elko stellamans_NL
        Dutch Users
        wrote on last edited by
        #6

        @FC-Eddie_NL Ah bedankt! heb de pagina al een paar keer ververst en ook de apparaten opnieuw opgestart, maar dat helpt niet, zou het een tijdelijke error kunnen zijn?
        ik hoop dat het snel voorbijgaat.

        1 Reply Last reply
        0
        • Goldenpower_NLG Offline
          Goldenpower_NLG Offline
          Goldenpower_NL
          Dutch Users
          wrote on last edited by
          #7

          Heb hetzelfde probleem

          1 Reply Last reply
          0
          • Brabns__NLB Offline
            Brabns__NLB Offline
            Brabns__NL
            Dutch Users
            wrote on last edited by
            #8

            Ik heb namelijk het zelfde probleem.
            Het is nu 2 dagen zo dat ik mij niet kan inloggen op osm. Ik zou zeggen maak er aub snel werk van . Op deze manier ga ik punten verliezen en das niet de bedoeling. Mvg

            1 Reply Last reply
            0
            • Cellinio13_NLC Offline
              Cellinio13_NLC Offline
              Cellinio13_NL
              Dutch Users
              wrote on last edited by
              #9

              Hoi , ik kan niet naar mijn teams ??? kan je dit oplossen aub ?

              1 Reply Last reply
              0
              • Yannick008_NLY Offline
                Yannick008_NLY Offline
                Yannick008_NL
                Dutch Users
                wrote on last edited by
                #10

                Mijn account werkt al 2D niet meer oeps er ging iets mis komt er altijd op

                1 Reply Last reply
                0
                • Antony Matheus dos Santos_NLA Offline
                  Antony Matheus dos Santos_NLA Offline
                  Antony Matheus dos Santos_NL
                  Dutch Users
                  wrote on last edited by
                  #11

                  I cannot log in via the browser after multiple attempts at different time points.

                  I can log in with my laptop but not phone.

                  Also the app is always the .com version and not the .nl version so i can bever log in for the app.

                  Have a solution for either or both?

                  FC Eddie_NLF 1 Reply Last reply
                  0
                  • elko stellamans_NLE Offline
                    elko stellamans_NLE Offline
                    elko stellamans_NL
                    Dutch Users
                    wrote on last edited by
                    #12

                    Het is dus waarschijnlijk een error op de site, hopelijk wordt er snel naar gekeken. Welke browser/aparaatmerk hebben jullie?

                    1 Reply Last reply
                    0
                    • FC Eddie_NLF Offline
                      FC Eddie_NLF Offline
                      FC Eddie_NL
                      Moderator NL
                      wrote on last edited by
                      #13

                      Ik heb navraag gedaan of er ergens een probleem zit. Vaak is zo'n foutmelding echt van tijdelijke aard, maar met zoveel mensen die er last van hebben, lijkt er toch wel meer aan de hand te zijn.

                      elko stellamans_NLE 1 Reply Last reply
                      0
                      • Antony Matheus dos Santos_NLA Antony Matheus dos Santos_NL

                        I cannot log in via the browser after multiple attempts at different time points.

                        I can log in with my laptop but not phone.

                        Also the app is always the .com version and not the .nl version so i can bever log in for the app.

                        Have a solution for either or both?

                        FC Eddie_NLF Offline
                        FC Eddie_NLF Offline
                        FC Eddie_NL
                        Moderator NL
                        wrote on last edited by
                        #14

                        @Antony-Matheus-dos-Santos_NL

                        Hi there,

                        I can't say anyting about the error message on the website right now.

                        To login on OSM NL on the OSM app, you will have to switch the region that you log in to. That is for you currently OSM World. You will have to switch that to OSM NL. On iOS you can change this by going to the settings of the OSM app through the settings of your phone. On Android you should be able to change the region on the login page of the OSM app.

                        If the above does't work, then we have an alternate method. You will first have to remove the OSM app (and all app data if possible). Then you can change the language of your phone to Dutch and re-install the OSM app again. The Dutch version of OSM will then automaticaly be opened and you can login. Afterwards you can change the language again to what you had.

                        Note: you might have to restart your phone after you have deleted the OSM app to make it work.

                        1 Reply Last reply
                        1
                        • FC Eddie_NLF FC Eddie_NL

                          Ik heb navraag gedaan of er ergens een probleem zit. Vaak is zo'n foutmelding echt van tijdelijke aard, maar met zoveel mensen die er last van hebben, lijkt er toch wel meer aan de hand te zijn.

                          elko stellamans_NLE Offline
                          elko stellamans_NLE Offline
                          elko stellamans_NL
                          Dutch Users
                          wrote on last edited by
                          #15

                          @FC-Eddie_NL Ja ik denk het ook, misschien ergens een foute code?

                          1 Reply Last reply
                          0
                          • Gore_John_NLG Offline
                            Gore_John_NLG Offline
                            Gore_John_NL
                            Dutch Users
                            wrote on last edited by
                            #16

                            Heb hetzelfde probleem 😐😞

                            1 Reply Last reply
                            0
                            • K Offline
                              K Offline
                              kevin25jaar_NL
                              Dutch Users
                              wrote on last edited by
                              #17

                              Heb alles gedaan wat jullie hier vermelden, nog steeds blijft het probleem. Via Mozilla Firefox kan ik inloggen - daarna krijg ik de foutmelding "Oeps Sorry, er is iets verkeerd gegaan!"

                              Via Microsoft Edge kan ik alles doen (dus inloggen zonder foutmelding te krijgen), maar daar kan ik dan weer geen filmpjes bekijken voor gratis coins te verdienen. Hopelijk is het probleem snel opgelost door makers van OSM want dit is echt geen doen en zo verlies je mogelijks veel punten (je verdiend er uiteraard ook geen op deze manier)!!!!

                              FC Eddie_NLF 1 Reply Last reply
                              0
                              • Cellinio13_NLC Offline
                                Cellinio13_NLC Offline
                                Cellinio13_NL
                                Dutch Users
                                wrote on last edited by
                                #18

                                Ik krijg ook steeds de foutmeldig = "Oeps Sorry, er is iets verkeerd gegaan!"

                                Help please ???

                                1 Reply Last reply
                                0
                                • Antony Matheus dos Santos_NLA Offline
                                  Antony Matheus dos Santos_NLA Offline
                                  Antony Matheus dos Santos_NL
                                  Dutch Users
                                  wrote on last edited by
                                  #19

                                  Thanks for info, will review my options

                                  1 Reply Last reply
                                  0
                                  • K kevin25jaar_NL

                                    Heb alles gedaan wat jullie hier vermelden, nog steeds blijft het probleem. Via Mozilla Firefox kan ik inloggen - daarna krijg ik de foutmelding "Oeps Sorry, er is iets verkeerd gegaan!"

                                    Via Microsoft Edge kan ik alles doen (dus inloggen zonder foutmelding te krijgen), maar daar kan ik dan weer geen filmpjes bekijken voor gratis coins te verdienen. Hopelijk is het probleem snel opgelost door makers van OSM want dit is echt geen doen en zo verlies je mogelijks veel punten (je verdiend er uiteraard ook geen op deze manier)!!!!

                                    FC Eddie_NLF Offline
                                    FC Eddie_NLF Offline
                                    FC Eddie_NL
                                    Moderator NL
                                    wrote on last edited by
                                    #20

                                    @kevin25jaar_NL

                                    Het probleem met het bekijken van de ads op de webversie is bekend en wordt aan gewerkt. Dit probleem moet door het bedrijf van de adplayer verholpen worden, dus we zijn afhankelijk van hun.

                                    1 Reply Last reply
                                    0
                                    • Olio Di Nesta_NLO Offline
                                      Olio Di Nesta_NLO Offline
                                      Olio Di Nesta_NL
                                      Dutch Users
                                      wrote on last edited by
                                      #21

                                      al 2 dagen niet kunnen inloggen

                                      1 Reply Last reply
                                      0
                                      • YR Malinwa_NLY Offline
                                        YR Malinwa_NLY Offline
                                        YR Malinwa_NL
                                        Dutch Users
                                        wrote on last edited by
                                        #22

                                        Ik kan al 3 dagen niet inloggen, ook niet op de Engelse server

                                        1 Reply Last reply
                                        0
                                        • elko stellamans_NLE Offline
                                          elko stellamans_NLE Offline
                                          elko stellamans_NL
                                          Dutch Users
                                          wrote on last edited by
                                          #23

                                          Momenteel kunnen we tegen de fout niet echt iets doen denk ik, gewoon hopen dat het vanzelf zo snel mogelijk over gaat, want dit is toch wel irritant zo.

                                          1 Reply Last reply
                                          0
                                          Reply
                                          • Reply as topic
                                          Log in to reply
                                          • Oldest to Newest
                                          • Newest to Oldest
                                          • Most Votes


                                          • 1
                                          • 2
                                          • 3
                                          • Login

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • Categories
                                          • Recent
                                          • Tags
                                          • Popular