Skip to content
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
Skins
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (Cosmo)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. Nederlands Forum
  3. Hulp
  4. Boodschap " Oeps Sorry, er is iets verkeerd gegaan!" verschijnt op het scherm

Boodschap " Oeps Sorry, er is iets verkeerd gegaan!" verschijnt op het scherm

Scheduled Pinned Locked Moved Hulp
44 Posts 19 Posters 1.9k Views 11 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • Cellinio13_NLC Offline
    Cellinio13_NLC Offline
    Cellinio13_NL
    Dutch Users
    wrote on last edited by
    #9

    Hoi , ik kan niet naar mijn teams ??? kan je dit oplossen aub ?

    1 Reply Last reply
    0
    • Yannick008_NLY Offline
      Yannick008_NLY Offline
      Yannick008_NL
      Dutch Users
      wrote on last edited by
      #10

      Mijn account werkt al 2D niet meer oeps er ging iets mis komt er altijd op

      1 Reply Last reply
      0
      • Antony Matheus dos Santos_NLA Offline
        Antony Matheus dos Santos_NLA Offline
        Antony Matheus dos Santos_NL
        Dutch Users
        wrote on last edited by
        #11

        I cannot log in via the browser after multiple attempts at different time points.

        I can log in with my laptop but not phone.

        Also the app is always the .com version and not the .nl version so i can bever log in for the app.

        Have a solution for either or both?

        FC Eddie_NLF 1 Reply Last reply
        0
        • elko stellamans_NLE Offline
          elko stellamans_NLE Offline
          elko stellamans_NL
          Dutch Users
          wrote on last edited by
          #12

          Het is dus waarschijnlijk een error op de site, hopelijk wordt er snel naar gekeken. Welke browser/aparaatmerk hebben jullie?

          1 Reply Last reply
          0
          • FC Eddie_NLF Offline
            FC Eddie_NLF Offline
            FC Eddie_NL
            Moderator NL
            wrote on last edited by
            #13

            Ik heb navraag gedaan of er ergens een probleem zit. Vaak is zo'n foutmelding echt van tijdelijke aard, maar met zoveel mensen die er last van hebben, lijkt er toch wel meer aan de hand te zijn.

            elko stellamans_NLE 1 Reply Last reply
            0
            • Antony Matheus dos Santos_NLA Antony Matheus dos Santos_NL

              I cannot log in via the browser after multiple attempts at different time points.

              I can log in with my laptop but not phone.

              Also the app is always the .com version and not the .nl version so i can bever log in for the app.

              Have a solution for either or both?

              FC Eddie_NLF Offline
              FC Eddie_NLF Offline
              FC Eddie_NL
              Moderator NL
              wrote on last edited by
              #14

              @Antony-Matheus-dos-Santos_NL

              Hi there,

              I can't say anyting about the error message on the website right now.

              To login on OSM NL on the OSM app, you will have to switch the region that you log in to. That is for you currently OSM World. You will have to switch that to OSM NL. On iOS you can change this by going to the settings of the OSM app through the settings of your phone. On Android you should be able to change the region on the login page of the OSM app.

              If the above does't work, then we have an alternate method. You will first have to remove the OSM app (and all app data if possible). Then you can change the language of your phone to Dutch and re-install the OSM app again. The Dutch version of OSM will then automaticaly be opened and you can login. Afterwards you can change the language again to what you had.

              Note: you might have to restart your phone after you have deleted the OSM app to make it work.

              1 Reply Last reply
              1
              • FC Eddie_NLF FC Eddie_NL

                Ik heb navraag gedaan of er ergens een probleem zit. Vaak is zo'n foutmelding echt van tijdelijke aard, maar met zoveel mensen die er last van hebben, lijkt er toch wel meer aan de hand te zijn.

                elko stellamans_NLE Offline
                elko stellamans_NLE Offline
                elko stellamans_NL
                Dutch Users
                wrote on last edited by
                #15

                @FC-Eddie_NL Ja ik denk het ook, misschien ergens een foute code?

                1 Reply Last reply
                0
                • Gore_John_NLG Offline
                  Gore_John_NLG Offline
                  Gore_John_NL
                  Dutch Users
                  wrote on last edited by
                  #16

                  Heb hetzelfde probleem 😐😞

                  1 Reply Last reply
                  0
                  • K Offline
                    K Offline
                    kevin25jaar_NL
                    Dutch Users
                    wrote on last edited by
                    #17

                    Heb alles gedaan wat jullie hier vermelden, nog steeds blijft het probleem. Via Mozilla Firefox kan ik inloggen - daarna krijg ik de foutmelding "Oeps Sorry, er is iets verkeerd gegaan!"

                    Via Microsoft Edge kan ik alles doen (dus inloggen zonder foutmelding te krijgen), maar daar kan ik dan weer geen filmpjes bekijken voor gratis coins te verdienen. Hopelijk is het probleem snel opgelost door makers van OSM want dit is echt geen doen en zo verlies je mogelijks veel punten (je verdiend er uiteraard ook geen op deze manier)!!!!

                    FC Eddie_NLF 1 Reply Last reply
                    0
                    • Cellinio13_NLC Offline
                      Cellinio13_NLC Offline
                      Cellinio13_NL
                      Dutch Users
                      wrote on last edited by
                      #18

                      Ik krijg ook steeds de foutmeldig = "Oeps Sorry, er is iets verkeerd gegaan!"

                      Help please ???

                      1 Reply Last reply
                      0
                      • Antony Matheus dos Santos_NLA Offline
                        Antony Matheus dos Santos_NLA Offline
                        Antony Matheus dos Santos_NL
                        Dutch Users
                        wrote on last edited by
                        #19

                        Thanks for info, will review my options

                        1 Reply Last reply
                        0
                        • K kevin25jaar_NL

                          Heb alles gedaan wat jullie hier vermelden, nog steeds blijft het probleem. Via Mozilla Firefox kan ik inloggen - daarna krijg ik de foutmelding "Oeps Sorry, er is iets verkeerd gegaan!"

                          Via Microsoft Edge kan ik alles doen (dus inloggen zonder foutmelding te krijgen), maar daar kan ik dan weer geen filmpjes bekijken voor gratis coins te verdienen. Hopelijk is het probleem snel opgelost door makers van OSM want dit is echt geen doen en zo verlies je mogelijks veel punten (je verdiend er uiteraard ook geen op deze manier)!!!!

                          FC Eddie_NLF Offline
                          FC Eddie_NLF Offline
                          FC Eddie_NL
                          Moderator NL
                          wrote on last edited by
                          #20

                          @kevin25jaar_NL

                          Het probleem met het bekijken van de ads op de webversie is bekend en wordt aan gewerkt. Dit probleem moet door het bedrijf van de adplayer verholpen worden, dus we zijn afhankelijk van hun.

                          1 Reply Last reply
                          0
                          • Olio Di Nesta_NLO Offline
                            Olio Di Nesta_NLO Offline
                            Olio Di Nesta_NL
                            Dutch Users
                            wrote on last edited by
                            #21

                            al 2 dagen niet kunnen inloggen

                            1 Reply Last reply
                            0
                            • YR Malinwa_NLY Offline
                              YR Malinwa_NLY Offline
                              YR Malinwa_NL
                              Dutch Users
                              wrote on last edited by
                              #22

                              Ik kan al 3 dagen niet inloggen, ook niet op de Engelse server

                              1 Reply Last reply
                              0
                              • elko stellamans_NLE Offline
                                elko stellamans_NLE Offline
                                elko stellamans_NL
                                Dutch Users
                                wrote on last edited by
                                #23

                                Momenteel kunnen we tegen de fout niet echt iets doen denk ik, gewoon hopen dat het vanzelf zo snel mogelijk over gaat, want dit is toch wel irritant zo.

                                1 Reply Last reply
                                0
                                • FC Eddie_NLF Offline
                                  FC Eddie_NLF Offline
                                  FC Eddie_NL
                                  Moderator NL
                                  wrote on last edited by
                                  #24

                                  De foutmelding wordt veroorzaakt door de adplayer (het bekijken van filmpjes) die wordt gebruikt voor de website. Deze is voor nu uitgeschakeld, dus jullie zouden weer bij je teams moeten komen.

                                  1 Reply Last reply
                                  0
                                  • KeepTheFaith_NLK Offline
                                    KeepTheFaith_NLK Offline
                                    KeepTheFaith_NL
                                    Dutch Users
                                    wrote on last edited by
                                    #25

                                    de video's via pc werken niet
                                    en de trainingsprogressie komt er ofwel niet bij of maar een gedeelte van wat stond aangegeven

                                    FC Eddie_NLF 1 Reply Last reply
                                    0
                                    • Cuba144_NLC Offline
                                      Cuba144_NLC Offline
                                      Cuba144_NL
                                      Dutch Users
                                      wrote on last edited by
                                      #26

                                      Weer!!!!!!!PFFFFFF

                                      1 Reply Last reply
                                      0
                                      • KeepTheFaith_NLK KeepTheFaith_NL

                                        de video's via pc werken niet
                                        en de trainingsprogressie komt er ofwel niet bij of maar een gedeelte van wat stond aangegeven

                                        FC Eddie_NLF Offline
                                        FC Eddie_NLF Offline
                                        FC Eddie_NL
                                        Moderator NL
                                        wrote on last edited by
                                        #27

                                        @KeepTheFaith_NL

                                        Hoi,

                                        In verband met een probleem met de adplayer is deze tijdelijk uitgeschakeld op de webversie van OSM. De video's zijn wel te bekijken via de OSM app.

                                        Indien je het idee hebt dat je niet de juiste hoeveelheid trainingsprogressie krijgt, dan zal je dit moeten kunnen aantonen door middel van screenshots of een video.

                                        Fram Boy 1995_NLF 1 Reply Last reply
                                        0
                                        • K Offline
                                          K Offline
                                          kevin25jaar_NL
                                          Dutch Users
                                          wrote on last edited by
                                          #28

                                          Heb je enig idee hoelang het zou duren voor dit opgelost geraakt? Vandaag nog steeds niet mogelijk om video's te bekijken (ook het versnellen van bijvoorbeeld training of scout of andere is vandaag niet mogelijk: niet in Mozilla Firefox Ên ook niet in Microsoft Edge). Hoop dat ze de functie in orde brengen voor beide browsers zodat video's in beide bekeken kunnen worden + timers te versnellen advertenties bekeken kunnen worden

                                          FC Eddie_NLF 1 Reply Last reply
                                          0
                                          Reply
                                          • Reply as topic
                                          Log in to reply
                                          • Oldest to Newest
                                          • Newest to Oldest
                                          • Most Votes


                                          • 1
                                          • 2
                                          • 3
                                          • Login

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • Categories
                                          • Recent
                                          • Tags
                                          • Popular