Cryptocurrency
-
@SIRclitjeslikker_NL We vinden je gewoon heel aardig
-
Lekker gecasht vandaag. Nu ga ik verder inkopen in bank, luchtvaart en oliesector !!
Als je ziet hoe de markt reageert op goed nieuws over een vaccin.. vroeg of laat is er echt iets en kunnen de markten in eerste instantie alleen nog omhoog!
-
Sta vandaag op 6% winst, kop op jongens spring in de trein voor je te laat bent!
-
BTC zit weer op het hoogste niveau sinds 2018, komt er een nieuwe ATH aan? Het word spannend.
-
@L-R-van-kessel_NL Wat denk jij? Gaat de stijging doorzetten? Ik las dat er nu veel meer instituten in Bitcoin beleggen ipv particulieren?
-
@l0rdShishio_NL Er zijn de laatste 3jaar sowieso veel meer instituten die er in investeren dan particulieren, particulieren bedragen nog geen 1%.
Stijging gaat doorzetten, vergeet alleen niet de kijken naar de andere grote jongens op de markt
-
@L-R-van-kessel_NL Ahja, toch apart dat de grote partijen zo van gedachten zijn veranderd. Ik wacht het nog even af, de Bitcoin stijgt nu dusdanig snel dat ik bang ben op het hoogste punt in te stappen en ik zou het bovendien geen enkel probleem vinden deze boot te missen. Zodra de volgende correctie komt zal ik het eens goed overwegen. Over de andere munten weet ik te weinig.
-
Kom op jongens. Dit is echt je laatste kans op nog in te stappen en een goede winst te maken, unieke kans
-
@l0rdShishio_NL Dat was 4 jaar geleden niet anders.
Goldmann Sachs manipuleerde de cryptobeurs zelfs nog in November 2017 met fake news..
6 dagen geleden had je nog makkelijk in kunnen stappen Stellar Lumen is verdrievoudigd.
-
ATH!!!
Echt ik hoop zo erg dat iemand na het lezen van dit topic heeft besloten om wat te investeren, daar waar die investering dus echt veel meer waard is geworden op dit moment.
Tip van het huis, 2e week januari dipt normaliter alles weer...
-
@l-r-van-kessel_nl Inmiddels staan alle alts ook op waanzinnige hoogtes (nog geen ath) maar het is alsof we 3 jaar teruggaan in de tijd.
-
@l-r-van-kessel_nl said in Cryptocurrency:
@l-r-van-kessel_nl Inmiddels staan alle alts ook op waanzinnige hoogtes (nog geen ath) maar het is alsof we 3 jaar teruggaan in de tijd.
Het zijn gouden tijden. Ik heb uiteindelijk twee weken terug 10% van mijn portefeuille aangewend voor een Bitcoin tracker, is inmiddels al goed gestegen en daar ga ik mijn winst morgen verzilveren zodat ik op mijn originele positie uitkom.
Verder hou ik vast aan mijn waardeaandelen zoals Shell en ABN. Die gaan sinds deze week ook weer lekker.
En heb vandaag PROSUS en Alibaba ingekocht, die bedrijven groeien hard en zijn afgelopen maanden te hard afgestraft door onterechte politieke zorgen.
Ben redelijk risicovol bezig, heb bij elke positie een verhouding van 50% aandelen en 50% calls.
-
Mooi om te horen man, ik ben oprecht blij voor je !
Shell hou ik ook altijd aan, ABN en andere banken heb ik bewust geen aandelen van.
Aandelen Ajax gaan met nu en 4 maanden (na winst EL) ook weer flink omhoog, dat zijn ook de enige 'flut' aandelen die ik heb uit emotie maar toch om te mogen zeggen dat Ajax MIJN club is.
Coca Cola hou ik ook altijd aan, puur vanwege dat die alles blijven opkopen en doorontwikkelen, zijn niet gevoelig voor de inflatie.Begin van de crisis heb ik een groot aantal aandelen COTY gekocht, via via hoorde ik dat Kim K daar het gezicht van zou gaan worden en sindsdien zijn die aardig gestegen.
Alibaba geloof ik ook zeker in, al is er nu wel onrust omtrent Jack Ma, laten we hopen dat dat tijdelijk is en dan stijgen die ook weer mooi.
Betreft crypto, al die ATH niet normaal! Gisteren was BTC $40K! Ethereum boven de $1.250,00.
Ik ben echter wel bang dat er na vandaag een dikke dip gaat komen omdat het verleden dat vaker heeft uitgewezen op de 2e vrijdag/zaterdag van het nieuwe jaar.Inmiddels zijn een aantal klanten van mij de afgelopen dagen ook aanzienlijk rijker geworden welke mij ook hebben bedankt hiervoor, ik vind het alleen maar mooi als andere ook winsten pakken.
-
Enkele jaren geleden eens geprobeerd met wat zakgeld maar bleek toen niet mijn ding. Misschien moet ik het maar eens een tweede kans geven. Iemand tips over hoe er aan te beginnen?
-
Begin met een account aan te maken op Binance of Kraken.
Vanwege alle animo zal het verificatieproces wat langer verlopen. Deze stappen moet je doorlopen om geld te kunnen storten naar je eigen rekening waar je mee kan aankopen/handelen.
Indien je grotere sommen wilt investeren dan is de aanschaf van een Ledger aan te raden waar je je crypto op kan slaan.
-
Gamestop.
Wtf gaat daar mee gebeuren. Niet normaal wat er gebeurt.
Shorts die he-le-maal kapotgemaakt worden.
Ik kan niet wachten op morgen.
-
@l0rdshishio_nl het is nu de kunst om uit te stappen wanneer deze bubbel knapt.
-
@martijnfc_nl ik heb een paar aandelen gekocht, voor de lol. Ik zie wel wat er gebeurt, pure amusement.
-
@l0rdshishio_nl snap ik, ben benieuwd hoe het eind vd week gaat. Las iets over reddit gasten, kan nooit goed gaan . Anyway voor jou dat ie door het dak gaat.
-
Wall Street hedgefunds worden helemaal gek hahaha, goud dit