Tactiek: Discussie
-
Goedemorgen managers,
Hebben jullie voor mij een tactiek voor Feyenoord? Moet doelstelling 3 halen
-
Hoi.
Daar hebben we een specifiek een topic voor.
Daar het in dat topichttps://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/17249/tactiek-discussie/50
-
Al je vragen over tactieken mogen in dit topic. Eventueel kan je je vraag ook in het Engels stellen in het Tactics Request-topic op het internationale forum. Deze is een stuk actiever, maar je zal dus wel je vraag in het Engels moeten stellen.
-
Met een 343 is het beter man dekking?
-
Al je vragen over tactieken mogen in dit topic. Eventueel kan je je vraag ook in het Engels stellen in het Tactics Request-topic op het internationale forum. Deze is een stuk actiever, maar je zal dus wel je vraag in het Engels moeten stellen.
-
@FC-Eddie_NL said in Tactiek: Discussie: ok dank u
-
@WhooKidUAreHot_NL Geen vraag over tactiek, maar over ploegen die alleen maar sterspelers hebben.
Hoe komen managers hieraan? Hebben die een betaald account en kunnen er dan onbeperkte trainingen zijn, of hebben die onbeperkt budget? Hoe zit dat precies? -
@JesperSoetens_NL
Kan wel, maar dat is niet per se nodig. Het is gewoon een kwestie van de juiste spelers tegen lage marges inkopen en vervolgens tegen hoge marges verkopen. Hiermee kun je een eind komen in je competitie. -
@JesperSoetens_NL said in Tactiek: Discussie:
Hebben die een betaald account en kunnen er dan onbeperkte trainingen zijn, of hebben die onbeperkt budget?
Gelukkig bestaat dat niet.
-
Vraagje, ben je ook in het nadeel als je 433a speelt en moet tegen een 451 team, dat je thuis speelt en mogelijk met een TK erin zet? Heb morgen een belangrijke pot.
-
@DannyBoyUU_NL
Bedoel je dat je zelf de TK zet of deze tegen krijgt? -
@Silvester-J_NL zelf inzet
-
@DannyBoyUU_NL
Naar mijn idee werkt 433 thuis over het algemeen goed tegen 451 en zeker met een TK erachter. Uit zou ik persoonlijk niet zo snel 433 spelen tegen een 451, of er moet een heel groot verschil in TW zijn. -
@DannyBoyUU_NL
Maar het ligt er ook maar net aan wat je eigen ervaringen met een tactiek zijn. Soms werkt het ene beter in een situatie dan het de andere keer werkt. Niets is zeker natuurlijk. -
@Silvester-J_NL Ikzelf heb altijd 433a/433b gespeeld, nooit echt 451/4231 ervaren. Maar mijn tegenstander heeft maar 7 goals tegen dit seizoen(speelronde 32 van de 34) en qua doelsaldo sta ik 7 doelpunten voor. Gelukkig speel ik dan wel thuis, dus zit zeker te overwegen om er een TK tegen aan te gooien. Er ook vanuit gaan dat hij ook een TK zal inzetten.
-
@DannyBoyUU_NL
Met 451 krijg je over het algemeen ook weinig goals tegen. Je tegenstander heeft wel een sterk team zie ik, dus ik zou zeker nog overwegen om voor deze wedstrijd in je selectie te investeren, met name het versterken van je middenveld en aanval. Veel succes alvast! -
@DannyBoyUU_NL Wat de meeste gebruiken hier is dat ze een aanvallende tactiek gebruiken tegen een zwakkere tegenstander en een verdedigende tactiek tegen een sterkere. Je moet zelf achterhalen welke tactiek goed is(of geluk hebben dat iemand die geeft) en zelf jouw team versterken door bijvoorbeeld actief te zijn in de transfermarkt.
Een vriend van mij is eens kampioen in Engeland geworden met vooral een 433 aanvallende tactiek, toen moest hij ergens in het einde tegen een tegenstander die ongeveer even sterk is, zulke wedstrijden kan je ook verliezen. Naar mijn advies won ie deze toch met een 451 verdedigend tactiek. Het is dus het spel Slim spelen!
-
Ik heb 3-2 gewonnen van me tegenstander, en dus ook gelukkig kampioen. Heb niks veranderd aan me tactiek en gewoon gespeeld zoals ik het hele seizoen al speel. Hij probeerde me trouwens nog wel te verassen om pas rondhalf 8 nog een TK tegen aan te gooien,haha.
-
@DannyBoyUU_NL said in Tactiek: Discussie:
Ik heb 3-2 gewonnen van me tegenstander, en dus ook gelukkig kampioen. Heb niks veranderd aan me tactiek en gewoon gespeeld zoals ik het hele seizoen al speel. Hij probeerde me trouwens nog wel te verassen om pas rondhalf 8 nog een TK tegen aan te gooien,haha.
Altijd handig hè TK last minute gooien.
-
Zijn oefenwedstrijden nuttig voor het bepalen van een tactiek? De oefenwedstrijden lijken mij soms een beetje te random, waardoor ik niet weet of het bepalen van een tactiek nut heeft tijdens oefenwedstrijden.