• Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
Skins
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (Cosmo)
  • No Skin
Collapse

Uitzetten weekendacties

Scheduled Pinned Locked Moved OSM: Het Spel
25 Posts 12 Posters 2.9k Views
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • Memphis United_NLM Offline
    Memphis United_NLM Offline
    Memphis United_NL
    replied to MikevanderHilst_NL on last edited by Memphis United_NL

@mikevanderhilst_nl Een deel van de oneerlijkheid zit ‘m nogmaals in het feit dat de acties niet goed van tevoren aangekondigd worden. Stel weekendactie gaat om 16.00 in. Speler A upgrade zijn stadion om 15.59 en moet 18 uur wachten, speler B upgrade zijn stadion om 16.01 en moet 6 uur wachten. Dat is gewoon krom. En neem het huidige event, waarbij de thuisspelende ploeg een extra veldvoordeel wordt gegund in vergelijking met normaal. Dan is het ook maar geluk hebben dat je net dit weekend veel (belangrijke) thuiswedstrijden hebt. Maar jij vindt oneerlijk een slecht gekozen woord, want?

Keejos_NLK FC Eddie_NLF Silvester J_NLS 3 Replies Last reply
    2
  • Keejos_NLK Offline
    Keejos_NLK Offline
    Keejos_NL
    replied to Memphis United_NL on last edited by Keejos_NL

@memphis-united_nl said in Uitzetten weekendacties:

En neem het huidige event, waarbij de thuisspelende ploeg een extra veldvoordeel wordt gegund in vergelijking met normaal. Dan is het ook maar net geluk hebben dat je net dit weekend veel (belangrijke) thuiswedstrijden hebt.

Volgens mij maakte dat helemaal geen onderdeel uit van het huidige event. Ja, je timers lopen korter en het is inderdaad kut-met-peren als je net ervoor die 18 uur instapt (gold overigens ook voor de Turbo-scout), maar je hebt geen extra thuisvoordeel vanuit het event voor zover ik dat heb kunnen teruglezen..

ka·na·rie (de; m; meervoud: kanaries)
    geel vogeltje, populair als huisdier

1 Reply Last reply
    0
  • FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NLF Offline
    FC Eddie_NL Moderator NL
    replied to Memphis United_NL on last edited by

@memphis-united_nl

De weekend acties worden op het Engelse updates forum aangekondigd. Dit gebeurd een paar dagen voordat het event live gaat.

https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/17595/promotions-campaigns/84

Je zal dus dit topic in de gaten moeten houden voor de weekendacties.

Memphis United_NLM 1 Reply Last reply
    1
    Memphis United_NL
    replied to FC Eddie_NL on last edited by

@keejos_nl Hier de beschrijving van het huidige event:
    alt text

'More advantage during a match of home', lijkt me vrij duidelijk 😛
    Ik zie dat het thuisvoordeel bij maximaal geupgrade velden nu 8% bedraagt, normaal is dat 6% geloof ik.

@fc-eddie_nl I know, staat ook in mijn openingspost vermeld. Probleem is dat een groot deel van de managers niet op de fora kijkt (niet bereikbaar via de app en losgekoppeld van het spel). Maar in ieder geval al een verbetering dat GB het überhaupt aankondigt, dat zeker.

Keejos_NLK MikevanderHilst_NLM 2 Replies Last reply
    0
  • Keejos_NLK Offline
    Keejos_NLK Offline
    Keejos_NL

'More advantage during a match of home', lijkt me vrij duidelijk 😛

Ik zie het! Ik trek bij deze m'n opmerking in! #fingerscrossed voor thuiswedstrijden!

ka·na·rie (de; m; meervoud: kanaries)
    geel vogeltje, populair als huisdier

1 Reply Last reply
    2
  • MikevanderHilst_NLM Offline
    MikevanderHilst_NLM Offline
    MikevanderHilst_NL Dutch Users
    replied to Memphis United_NL on last edited by MikevanderHilst_NL

@memphis-united_nl

Die 3 dingen zijn toch gewoon de standaard voordelen van stadion upgraden?
    Training upgrade - meer boost bij trainingen, stadion upgrade - meer inkomensten, veld upgrade - meer thuisvoordeel.

Lijkt mij gewoon dat ze dat bedoelen.
    ‘Extra’ voordeel buiten de upgrades om zou ook nergens op slaan. Het enige voordeel is volgens mij gewoon dat die stapjes gewoon nu iets sneller gaan.

Memphis United_NLM 1 Reply Last reply
    1
    Memphis United_NL
    replied to MikevanderHilst_NL on last edited by

@mikevanderhilst_nl Nogmaals, dat is dus niet zo. Normaal geven de velden 2% (level 1), 4% (level 2) of 6% (level 3) thuisvoordeel. Dit weekend zijn deze percentages tijdelijk verhoogd naar 4%, 6% en 8%

MikevanderHilst_NLM 1 Reply Last reply
    0
  • OiOiHillegom_NLO Offline
    OiOiHillegom_NLO Offline
    OiOiHillegom_NL
    wrote on last edited by

gewoon een corrupte zooi, het geheel is belangrijker , dan waar we vandaan komen.

dus dat hele gelul, van op zijn zolderkamertje uitgevonden, kan zo de prullenbak in.

leuk dat globale spel aanbod...krijgen zie hier ook internatioanale subsidie voor of wat?

A touch of magic_NLA 1 Reply Last reply
    0
  • OiOiHillegom_NLO Offline
    OiOiHillegom_NLO Offline
    OiOiHillegom_NL
    wrote on last edited by

volgende bedrijfsuitje is zeker met Putin in de Skybox?

beetje shotjes nemen en zaken bespreken.

1 Reply Last reply
    0
  • MikevanderHilst_NLM Offline
    MikevanderHilst_NLM Offline
    MikevanderHilst_NL Dutch Users

@mikevanderhilst_nl Nogmaals, dat is dus niet zo. Normaal geven de velden 2% (level 1), 4% (level 2) of 6% (level 3) thuisvoordeel. Dit weekend zijn deze percentages tijdelijk verhoogd naar 4%, 6% en 8%

Oke man, dat had ik gemist.
    Tja... beetje nutteloze actie dan van GB... en idd een kleine geluksfactor mocht je nu toevallig 2x thuisspelen.

1 Reply Last reply
    0
  • A touch of magic_NLA Offline
    A touch of magic_NLA Offline
    A touch of magic_NL
    replied to OiOiHillegom_NL on last edited by A touch of magic_NL

@oioihillegom_nl said in Uitzetten weekendacties:

gewoon een corrupte zooi, het geheel is belangrijker , dan waar we vandaan komen.

dus dat hele gelul, van op zijn zolderkamertje uitgevonden, kan zo de prullenbak in.

leuk dat globale spel aanbod...krijgen zie hier ook internatioanale subsidie voor of wat?

Hou het eens wat kalm.

Alle grote bedrijven zijn begonnen met een idee op een zolderkamertje.

Zoals ik al ergens zei is GB nog altijd een commercieel bedrijf en geen liefdadigheidsinstelling of hobbyclubje.

1 Reply Last reply
    0
  • Harry PoonH Offline
    Harry PoonH Offline
    Harry Poon
    wrote on last edited by

Thanks voor de feedback allemaal!

Wat betreft je suggestie @Memphis-United_NL, is inderdaad een bruikbare optie. Helaas is dat gewoon best wel veel werk om te maken (komt door hoe die acties werken en hoe die andere settings zoals Trainingskampen werken). Terecht punt wat betreft de thuiswedstrijden, foutje aan mijn kant. Ik zal kijken of we deze volgende keer 2 of 4 dagen kunnen doen. Wel zo eerlijk!

1 Reply Last reply
    0
  • T Offline
    T Offline
    Triple 444_NL
    wrote on last edited by

Dus weekend acties worden wel aangegeven op Engelse forum en niet op Nederlandse? En dit is waarom? Te veel moeite? Kan niet ingepast worden? Daar is geen plek voor op de servers?

Al kunnen mij die weekend acties gestolen worden. Maar wat Alex zegt het is oneerlijk als je net al je handelingen gedaan hebt!

1 Reply Last reply
    0
  • Silvester J_NLS Offline
    Silvester J_NLS Offline
    Silvester J_NL

@mikevanderhilst_nl Een deel van de oneerlijkheid zit ‘m nogmaals in het feit dat de acties niet goed van tevoren aangekondigd worden.

Probleem is dat een groot deel van de managers niet op de fora kijkt (niet bereikbaar via de app en losgekoppeld van het spel). Maar in ieder geval al een verbetering dat GB het überhaupt aankondigt, dat zeker.

GB probeert sinds kort de acties 24 uur van tevoren op het forum te posten, zodat men rekening kan houden met de weekendacties. Je zult dus echt op het forum moeten kijken om op de hoogte blijven van de acties, want men is niet van plan om van tevoren ook nog eens pop-up berichten te gaan sturen. Dit komt voornamelijk vanwege het feit dat er slechts een kleine groep op het forum is die kritiek heeft op de weekendacties. Buiten de NL-forumcommunity zijn er eigenlijk nauwelijks klachten over de acties zelf en/of het aankondigen van deze acties.

@triple-444_nl said in Uitzetten weekendacties:

Dus weekend acties worden wel aangegeven op Engelse forum en niet op Nederlandse? En dit is waarom? Te veel moeite? Kan niet ingepast worden? Daar is geen plek voor op de servers?

Al kunnen mij die weekend acties gestolen worden. Maar wat Alex zegt het is oneerlijk als je net al je handelingen gedaan hebt!

Momenteel worden de acties in dit topic aangekondigd op het Updates forum, een centrale plek op het forum waar iedereen van elke community automatisch toegang toe heeft en waar Engels de voertaal is.

In de Poolse Community worden de acties wel in een apart topic in het Pools aangekondigd, maar zelf ga ik er vanuit dat de meeste Nederlanders de Engelse taal voldoende beheersen om de aankondigingen in het Engels te kunnen begrijpen. Als er binnen de Nederlandse Community voldoende animo is om de acties ook op het NL-forum in het Nederlands aan te kondigen dan kunnen we dit natuurlijk altijd nog overwegen.

Community Manager: OSM NL

fc kuijf_NLF 1 Reply Last reply
    1
  • fc kuijf_NLF Offline
    fc kuijf_NLF Offline
    fc kuijf_NL
    replied to Silvester J_NL on last edited by

@silvester-j_nl ik ben voor om het ook op nl forum de weekend acties te melden ! En met mij kan ik al zeggen dat iedereen van golden glory het ook fijn zouden vinden

GF

Vertrigo_NLV 1 Reply Last reply
    0
  • Vertrigo_NLV Offline
    Vertrigo_NLV Offline
    Vertrigo_NL
    replied to fc kuijf_NL on last edited by

@fc-kuijf_nl said in Uitzetten weekendacties:

@silvester-j_nl ik ben voor om het ook op nl forum de weekend acties te melden ! En met mij kan ik al zeggen dat iedereen van golden glory het ook fijn zouden vinden

Mee eens ja 😉

Verder even terugkomend op het bericht van @Silvester-J_NL

Dit komt voornamelijk vanwege het feit dat er slechts een kleine groep op het forum is die kritiek heeft op de weekendacties.

Dit geweldige forum wordt ook zo gestimuleerd om te blijven bezoeken.. not!

want men is niet van plan om van tevoren ook nog eens pop-up berichten te gaan sturen

Nee, maar zondagavond gedurende de actie krijg ik wel een reminder dat de weekendactie nog een paar uur doorloopt, alles zolang wij onze bosscoins maar uitgeven?! Laat de notificatie op zondagavond lekker vervallen en zorg dat er een notificatie uitgaat ergens op donderdag om mensen op de hoogte te brengen van de aankomende weekendactie.

alt text alt text

1 Reply Last reply
    0
  • Silvester J_NLS Offline
    Silvester J_NLS Offline
    Silvester J_NL
    wrote on last edited by

Wat betreft de suggesties in dit topic: dit is nogmaals aangekaart bij Gamebasics en de acties zullen blijven bestaan voor alle competities op OSM. Het aanbod van de acties zal wel gevarieerd blijven, waardoor dus niet telkens dezelfde actie terugkeert. Het van tevoren communiceren van de actie zal beperkt blijven tot het aankondigen van de actie op het forum.

In het onderstaande topic op het Nederlandse forum zullen voortaan alle weekendacties worden aangekondigd:
    https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/32919/game-community-event-updates/3

Er zal op gelet gaan worden dat dit tijdig wordt gedaan. Ook de updates van OSM zullen in het Nederlands in dit topic worden gepost, dus het is handig om dit topic in de gaten houden.

Aangezien dit verder duidelijk is, gooi ik er een slotje op. Mochten jullie verder nog willen discussiëren over de weekendacties en/of de updates dan kan dit in het onderstaande discussietopic: https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/559/discussietopic-nieuwe-updates/478

Community Manager: OSM NL

1 Reply Last reply
    0

• 1
  • 2
  • Login

• Login or register to search.
  • First post
    Last post
0
  • Categories
  • Recent