Voetbal: Champions League & Europa League
-
@L-R-van-kessel_NL
Ik vrees dat hij nog steeds de besten optie is de rest zie ik ze ook niet binne schiete -
Ajax neemt een punt mee uit Bergamo, op voorhand voor getekend, achteraf gezien het gevoel dat er meer (maar ook zeker minder)in had gezeten.
Real verloor bijna zijn 2e wedstrijd op rij en met een tweeluik met Inter in het vooruitzicht was het de slechtste start ooit geweest voor Real.
Atletico had het verrassend lastig met RB Salzburg maar won toch.
Liverpool en Bayern wonnen alles behalve overtuigend.Marseille kruipt steeds dichter bij het negatieve record van Anderlecht (11 nederlagen op rij voor Marseille nu in de CL) van 12 verliespartijen op rij.
Vanavond de topper o.l.v. de Dordtse scheids Makkelie.
-
Ajax lijk wel alleen te kunnen aanvallen en niet teweten hoe ze moeten verdedigen.
-
Zijn ze kennelijk ook niet geïnteresseerd in.
-
@SIRclitjeslikker_NL Tja "Je moet altijd zorgen dat je een doelpunt meer scoort als de tegenstander."
-
Voor Ajax - Atalanta moeten de coronaregels gewoon even opzij worden gezet 50.000 man erachter, dan kan het.
-
@SIRclitjeslikker_NL en toen werd je wakker
-
Het zit Feyenoord ook niet mee met 2 onberijpelijke peneltys en eentje die wel heel makkelijk gegeven werd.
-
Liverpool walst over Atalanta heen. Had ik op voorhand niet verwacht eigg...
-
@maricja_NL Gunstig resultaat voor Ajax, nu hebben ze niet meer zo'n verschil met Atalanta qua doelsaldo..
Wat het Nederlandse voetbal betreft... Wat je vanavond bij PSV ziet, had ook bij Ajax kunnen gebeuren, alleen had Ajax het geluk, dat de Denen het niet afmaakte, wat de Grieken nu bij PSV wel doen..
-
@Patje1AFCA_NL said in Voetbal: Champions League & Europa League:
en gebeuren, alleen had Ajax het geluk, dat de Denen het niet afmaakte, wat de Grieken nu bij PSV wel doen..
PSV heeft niks te zoeken op dit niveau
-
Aankomende week gaan we gelukkig weer beginnen met de wedstrijden in de CL/EL..Ik ben zeer benieuwd alles ligt nog open.
Met een beetje geluk gaat Ajax toch met Liverpool door, al vind ik plek 3 toch het meest realistisch.PSV moet wel even serieus gaan doen in Europa, zo zijn ze het lachtertje van Nederland..
-
@L-R-van-kessel_NL hoezo vind je 3e plek realistisch? Je hebt gewonnen in Denemarken en gelijk gespeeld in Bergamo, terwijl je daar had moeten winnen? Liverpool uit wordt zeer wss een nederlaag. Als je Atalanta en Midtjaland thuis allebei verslaat heb je 10 punten en ben je iig door als 2e?
-
@Fc-Legend-Kyrill_NL De kans dat je die wedstrijd van Atalanta niet wint lijkt me toch groter dan dat je hem wel wint.
-
Atalanta is een pittige. Zij en Ajax zullen uitmaken wie 2e en 3e wordt.
Ben benieuwd morgen. Bij winst, zet je wel een belangrijke stap voor die 2e plek, ervan uitgaande dan Liverpool wint tegen Atalanta.
Ergens is het dan wel fijn dat de laatste poulewedstrijd tussen Atalanta en Ajax gaat. Als Atalanta tegen Liverpool had gemoeten, had je best kans dat Liverpool B op het veld werd gezet. Want die gaan sws wel door en dat is wel voor de laatste poulewedstrijd wel duidelijk. Of het moet heel gek gaan lopen. -
Atalanta had ook makkelijk kunnen winnen van ons. Atalanta zie ik ook niet nog een keer verliezen van Liverpool namelijk.
Het word sowieso spannend en zoals @maricja_NL zegt het is mooi dat de laatste wedstrijd tussen ons en Atalanta gaat. Nadeel is alleen dat je pas van de Italianen heb gewonnen als ze in het vliegtuig terug zitten..
-
@L-R-van-kessel_NL niet nog een keer verliezen van Liverpool? Dan kan je nog wel eens teleurgesteld uitkomen... Atalanta verloor thuis al 0-5 van Liverpool. Ik verwacht en denk dat in Engeland minimaal 1-0 voor Liverpool wordt. Klopt Atalanta had ook van jullie kunnen winnen ja.
-
Helpt ook niet dat Atalanta nu gewonnen heeft van Liverpool. Damn
Nu ligt alles helemaal open. Maar Ajax heeft dan niet het makkelijkste programma met Liverpool uit en Atalanta in de Arena. -
Zoals gezegd sta ik dus niet van het resultaat in Liverpool te kijken.
Net zo min als dat ik er niet vreemd van sta te kijken dalijk dat wij samen met Atalanta ineens doorgaan haha.
Nee zonder gekkigheid had ik van te voren al aangegeven dat Atalanta zomaar groepswinnaar zou kunnen worden.Ach gaan we de EL in, winnen we die weer eens
-
@l-r-van-kessel_nl klopt je hebt gelijk. Maar is ook wel schandalig dat Liverpool doet hoor op dit niveau! Tegen Ajax het hele super trio met 1 wissel naar de kant... En nu beginnen ze achterin met Neco Williams-Rhys Williams- Matip en Tsmikas oid. Ik snap dat ze veel blessures hebben en willen sparen voor de PL maar had dan op zn minst Fabinho in de basis gezet als RB of CV en die dan bv in minuut 47-60 eraf halen.
Maar die Diogo Jota heeft gewoon 8 goals voor ze gemaakt laatste 7 duels erg bijzonder. Ik dacht die wordt bankie achter trio Salah-Mane en Bobby. Maar blijbaar speelt Klopp 4231 zodat ze alle 4 basis kunnen staan...