Voetbal: De Nederlandse competities
-
@Glennevire_NL Een regel die in dit geval dus iewat gelukkig uitpakt voor Chelsea. Ken jij de definitie van het woord geluk?
-
@hap-slik-weg_NL Denk dat het pot 4 team voor ons het belangrijkst is. Makkelijk pot 4 team = Europese overwintering in de knip + dromen van een stuntje ipv stressen om een schaamtevolle uitschakeling in december.
-
@SIRclitjeslikker_NL ja ken jij die? Het is al JAREN VOLSTREKT onmogelijk om een team uit eigen land in groepsfase te loten. Dus slaat helemaal nergens op wat je zegt.
-
@SIRclitjeslikker_NL ''Geluk (of gelukkig zijn) kan worden omschreven als het tevreden zijn met de huidige levensomstandigheden.''
Altijd al zo geweest geen team uit zelfde land in poule fase dus ja... I rest my case, your honour
-
@SIRclitjeslikker_NL Niet aan beginnen, heeft te weinig capaciteit om het te snappen.
-
@hap-slik-weg_NL
@FC-Eddie_NL hoe geef ik deze post van hem aan? -
@Glennevire_NL said in Eredivisie 2016/2017:
@SIRclitjeslikker_NL ''Geluk (of gelukkig zijn) kan worden omschreven als het tevreden zijn met de huidige levensomstandigheden.''
Altijd al zo geweest geen team uit zelfde land in poule fase dus ja... I rest my case, your honour
-
Laten we het een beetje gezellig houden jongens
-
@Glennevire_NL aww gevoelige snaar geraakt? Bemoei je gewoon niet met de grote jongens als je duidelijk het intellect niet hebt.
-
@Glennevire_NL Ben jij niet gewoon Gieleke met een nieuw account?
-
@hap-slik-weg_NL geen wonder dat je reputatie hier op dit forum zo laag is met je naargeestige en arrogante houding. Hier laat ik het bij zoek maar lekker uit .
-
@SIRclitjeslikker_NL Gielekee :rofl:. Was een figuur was dat zeg. Zich provocerend naar een moderatorspositie posten maar toen zelf moest incasseren was ie gone :rofl:
-
@Glennevire_NL
Lachwekkend dat je iets als OSM-reputatie er bij haalt. Ik sta de ene maand op -50 en de andere maand op 75. -
@timeenennaam_NL lachwekkend dat hij begint ''bemoei je niet met grote jongens '' :')
-
@spectraaaaa_NL 'Gieleke provoceerde vaak niet eens zo bewust volgens mij. Was gewoon helemaal overtuigd van zijn compleet subjectieve mening en riep daardoor continue domme dingen.
Raul kreeg het door subtiel over Ajax te provoceren nog weleens voor elkaar om me hele lappen tekst te laten typen waarvan ik me halverwege afvroeg waar ik nou mee bezig was. Dat was de enige echte goede provocateur vind ik.
-
@SIRclitjeslikker_NL jij en hap slik weg zijn degene die doelbewust aan het provoceren zijn. Ik heb intussen definitie van geluk gegeven waar jij niet meer op gereageerd hebt. Geluk is niet iets wat structureel voorkomt en je kan structureel niet een team uit eigen land in de poule krijgen.
-
Nog maar keer dan omdat ik wel vetrouwen heb in jullie maar jullie niet in mij
''Geluk (of gelukkig zijn) kan worden omschreven als het tevreden zijn met de huidige levensomstandigheden. Hierbij kunnen er verschillende positieve emoties aanwezig zijn, zoals vreugde, vredigheid, ontspannenheid en vrolijkheid. Gelukkig zijn is het tegengestelde van ongelukkig zijn, wat bestaat uit een gevoel van ontevredenheid en vaak samengaat met depressie, overspannenheid, woede of verdriet. Onderzoek duidt er op dat geluk voor ongeveer de helft erfelijk bepaald is. De rest van de verschillen wordt veroorzaakt door invloeden uit de omgeving.[1][2]''
Bij Chelsea hebben ze vast vreugde, vredidgheid etc omdat ze Spurs niet in de poule krijgen..... @SIRclitjeslikker_NL
-
Deze guy serieus #lol.
-
@hap-slik-weg_NL anders reageer keer serieus inhoudelijk. Of kan je dat niet?
-
@Glennevire_NL Hoezo wil je nu ineens wel een reactie van mij? Nog geen twee uur geleden was je er klaar mee. Waarom zou ik inhoudelijk moeten reageren op iemand die de inhoud niet eens snapt?