Voetbal: De Nederlandse competities
-
@hap-slik-weg_NL is niet meer nodig het is me inmiddels duidelijk. Pot 3 is gewoon heel zwak omdat Chelsea daaruit alleen Napoli als sterkste tegenstander kan krijgen.
-
Maar je kan wel poule Chelsea- Barca-Napoli-Leipzig krijgen in theorie
-
Nu wil ik ook weten wat mijn reputatie is, waar zien we die? En sinds wanneer kant dat?
-
@Kagchelland_NL
Gewoon op je naam klikken... Dat kan vanaf het begin, fijn dat je oplet!
Je reputatie is 53 btw. -
Mooi man
Ooit was is stafflid, het kan verkeren in de OSM-jungle -
@Glennevire_NL said in Eredivisie 2016/2017:
Nog maar keer dan omdat ik wel vetrouwen heb in jullie maar jullie niet in mij
''Geluk (of gelukkig zijn) kan worden omschreven als het tevreden zijn met de huidige levensomstandigheden. Hierbij kunnen er verschillende positieve emoties aanwezig zijn, zoals vreugde, vredigheid, ontspannenheid en vrolijkheid. Gelukkig zijn is het tegengestelde van ongelukkig zijn, wat bestaat uit een gevoel van ontevredenheid en vaak samengaat met depressie, overspannenheid, woede of verdriet. Onderzoek duidt er op dat geluk voor ongeveer de helft erfelijk bepaald is. De rest van de verschillen wordt veroorzaakt door invloeden uit de omgeving.[1][2]''
Bij Chelsea hebben ze vast vreugde, vredidgheid etc omdat ze Spurs niet in de poule krijgen..... @SIRclitjeslikker_NL
voor deze posts was die #lol wel erg van toepassing
-
@Glennevire_NL
Ik probeer je juist in je waarde te laten door het verder maar te laten rusten. Ik ga verder ook geen heel betoog houden als ik denk dat het weinig zin heeft om er op door te gaan.
-
hahahha sommige mensen ey
-
@SIRclitjeslikker_NL ok thnx. Postte gisteren al dat ik t snapte. Excuses dan voor troller te noemen
-
Moreno voor 5,7 miljoen naar As Roma veels te laag..... :XD Kampioenschap alleen nog maar tussen Ajax en Feyenoord volgend seizoen
-
Wel een aderlating voor PSV idd. Snap ook totaal niet waarom ze met zo weinig genoegen nemen, ook al is ie 29, dan kun je hem nog beter gewoon houden. Zo'n goede haal je nooit meer terug
-
Ja en 29 is gewoon niet oud. hij moet nu op z'n best zijn...
-
Lol, 5,7 miljoen kun je Viergever zelfs nog wel voor verkopen denk ik.
Daarnaast niet zoveel vertrouwen in Marcel Keizer eigenlijk mja, met een selectie als deze wint iedereen wel onverhoopt hier en daar wat potjes.
-
@SIRclitjeslikker_NL Dat zei je aan het begin van dit seizoen ook. Ben benieuwd of Nouri nu meer speeltijd krijgt.
-
Ik zie ajax sws de komende jaren als de onbetwiste kampioen. PSV wordt compleet uitgehold. Feyenoord is meer dan 20 goals kwijtgeraakt met Kuyt en Elia, daarbij zijn er weinig spelers met een doorverkoopwaarde
-
Hmmz, Roda zou rond deze tijd toch meedoen om de titel?
-
@hap-slik-weg_NL Ik was sceptisch omdat ik andere opties in mijn hoofd had zitten, had wel meer vertrouwen in Bosz dan in Keizer nu maar we zullen zien.
-
Ik zei dat ie Europees tegen goede tegenstanders niets klaar zou spelen. Zat ik naast gezien het spel thuis tegen Lyon en Schalke, al hing het elke kockout ronde uiteindelijk aan een zijden draadje. Fantastisch avontuur desondanks.
-
Ik zei dat hij met deze selectie alsnog wel kampioen zou worden. Uiteindelijk heeft ie gewoon zoveel geknoeid dat er een subtopper met de titel vandoor kon gaan, dat geeft toch te denken.
-
Ik zei dat als hij mee zou vallen en het goed zou doen, hij gezien zijn eerdere carriereverloop ook gelijk weer weg is. Daar had ik dan wel weer gelijk in.
-
-
@SIRclitjeslikker_NL Dat ligt niet zo zeer aan Bosz volgens mij dat hij weg gaat. Ajax had ook gewoon nee kunnen zeggen maar ja er speelt weer van alles binnen de club.
-
Omdat Bosz al die shit naar buiten heeft gebracht heeft ie Ajax eigenlijk sws een beetje voor het blok gezet.
-
Ajax lijkt nu meer dan ooit een soort semi-rol te krijgen in binnen- en buitenland:
-
Tevreden met seizoenen waar men subtop wordt, drie jaar geen kampioen en geen paniek. Het spel van 'zelf opgeleide' spelers moet gewoon leuk zijn en dan zijn we content.
-
Jonge spelers opleiden/halen. Veel laten spelen en voor een meerwaarde verkopen. Als dat met een trainer kan doet men dat ook.
-
Nieuw toppunt: Een jeugdtrainer promoveren tot hoofdcoach ter onderstreping van eerder genoemde voorbeelden. Het belang van resultaat lijkt verder te vervagen.
Interessante ontwikkeling wel, benieuwd of PSV de absolute macht grijpt door deze zomer te kopen of dat Feyenoord dat gaat doen door het team bij elkaar te houden en de vertrokken 'oudjes' te vervangen.
-