Voetbal: De Nederlandse competities
-
@l-r-van-kessel_nl
Ik ben ook niet zo van het scouten van keepers in zuidamerikaanse landen. Daar scouten ze maar de vervanger van de Ligt, Ziyech of Neres. Zuidamerikanen en afrikanen kunnen over het algemeen niet keepen. Ik geloof dat op mijn club waar minimaal 90% van de jeugd allochtoon was, het percentage keepers voor 90% nederlands was -
@l-r-van-kessel_nl Met het geld dat wij nu hebben kun je misschien een reservekeeper van een wat grotere club, een keeper van een wat kleinere premier league club (Mathew Ryan?) of de beste keeper van de Belgische competitie oid aantrekken. Je moet zeker niet hier in Nederland gaan shoppen nee
-
@sirclitjeslikker_nl Kalinic.
-
@l-r-van-kessel_nl Stekelenburg? Als reserve mag ik hopen?
-
Je moet gewoon een Duitse keeper uit de 2. Bundesliga trekken, altijd wel veilig
-
Premier League staat ook niet bekend als competitie met veel goede keepers, bedoel een goede Engelse keeper is ook ergens in de jaren 90 uitgestorven...Alles wat daar op de bank zit is ook niet goed genoeg voor Ajax..
Of je moet het met een Romero aandurven..Ryan deed het leuk in Belgie, maar nu?@Furrax_NL
Vandaar de vraag, haalt Stekelenburg nog een redelijk niveau of niet..keepers kunnen lang door..
Anders moet toch flappie zijn handschoenen weer aantrekken..
-
Stekelenburg presteert al een jaar of 5 niks meer. We halen gewoon Cillessen terug, dik salaris erbij, die komt echt wel.
-
Is bij Leroy ook gelijk het licht uitgegaan?
Mooie sponsor heb je dan...
-
@l-r-van-kessel_nl Amateuristisch weer #lol kutzooi, zat er helemaal klaar voor
-
Magallan soap deel 4 begint ook weer vanaf nu...
-
Wat zijn jullie verwachtingen voor vanavond?
Zelf ben ik bang dat we met 3-0 het schip in gaan daar..Andere kant zie ik Ajax ook in Lissabon verrassen en dat het 0-1 word..al neem ik genoegen met een saaie 0-0 en zo goed als geplaatst zijn voor de volgende ronde..
WZAWZDB!
-
Moeilijk te voorspellen match vind ik. Ik zie Ajax wel strijden en terugkeren met 1 punt, misschien wel 3. Maar zoals je zegt Benfica gaat evenzeer willen strijden en moeten kwalitatief niet onderdoen + spelen thuis.
-
Laten we voor de Unibet hopen op een BTS
-
@l-r-van-kessel_nl ja zo kan ik het ook. Ik denk dat Ajax wel gaat winnen tenzij het gelijk wordt of ze verliezen
-
@dominicm_nl
Licht kan ook uitvallen, jwz -
@kagchelland_nl said in Eredivisie:
Dan hoop ik voor ons op een 1-1 ofzo, heb Ajax dubbele kans
-
@l-r-van-kessel_nl said in Eredivisie:
Is bij Leroy ook gelijk het licht uitgegaan?
Mooie sponsor heb je dan...
De sponsor wil niet langer geassocieerd worden met het slechte spel van Feyenoord. In het donker zie je niks
-
@kagchelland_nl said in Eredivisie:
Lekker Lerra, jij je BTS, wij door naar de volgende ronde, iedereen blij. Dit was de slechtste wedstrijd van Ajax dit seizoen (op PSV na), des te lekkerder om dan een puntje te stelen.
-
Ik had eigenlijk niet verwacht dat Tottenham en Inter zo goed voor de dag zouden komen tegen PSV. De nauwkeurigheid en het tempo waarmee Tottenham PSV met de rug tegen muur zette waren toch wel indrukwekkend.
-
Gisteren een dramatisch saaie wedstrijd helaas, gelukkig wel 1 punt mee naar Amsterdam.