Formule 1
-
Wehrlein is baas man. Het liefst zie ik hem of Hulkenberg. Denk namelijk als Wolff even bij Vasseur aanklopt en zegt: "Wij Hulkenberg, jullie 20 miljoen om zijn contract af te kopen + Wehrlein er gratis bij" dat Renault wel ja zegt
-
Wehrlein is een over het paard getild eikeltje. Knap dat die dat puntje heeft behaald voor het team maar... niet echt Mercedes waardig vind ik. Heeft Hulkenberg naar mijn mening meer gebracht dit jaar. Veel meer ervaring ook Plus het is gewoon een aardige gozer. Die Wehrlein zie ik nog wel ruziën met Lewis
-
@Bartje-Bergkamp_NL Als we dat op voorhand hadden geweten had ik die titel aan iemand anders gegund.
-
@Sjinne_4_ever_NL Wehrlein is de jongste DTM kampioen ooit, kunt moeilijk zeggen dat ie er niks van kan. Als debutant ook gewoon een prima jaar gehad in het zwakste team op de grid.
Gok zelf dat ie bij Williams rijdt volgend jaar en Bottas het Mercedes stoeltje krijgt.
-
@pompompompompommop_NL Zou jij hem nu dan naast Lewis durven te zetten?
-
@pompompompompommop_NL
Alonso schijnt de komende week al een gesprek te hebben met Mercedes. -
Zou voor alonso weer een stap in de goede richting zijn. Vraag me wel af wat voor plan mercedes naar de toekomst heeft. Op zich toch ook mooi om een talentje aan te trekken. Dan liggen de verhoudingen in het team ook duidelijk.
-
Doe maar Alonso ja. Tegenwoordig is Alonso altijd in the wrong place at the wrong time, wat dus zou betekenen dat Mercedes hun dominantie gaat verliezen
-
Las vanmorgen dat de teambaas van McLaren al ontkent dat Alonso weg gaat, maarja is waarschijnlijk net als in de voetballerij met een korreltje zout te nemen.
-
En Vettel & Max worden het ook niet bij Mercedes las ik!
-
Zon verrassing is dat ook niet toch? Mercedes zit nog altijd met Wehrlein in zen maag die ook een zitje moet hebben terwijl er enkel nog het Mercedes zitje + die van Sauber beschikbaar is (ervan uitgaande dat Manor zen stoeltjes aan de hoogste bieder gaat verkopen om financieel rond te komen).
Kunt er wel van uitgaan dat of Wehrlein dat Mercedes stoeltje krijgt, of dat Mercedes met een team een deal gaat maken dat Wehrlein de opvolger van haar nieuwe coureur gaat worden en dat zit er bij Ferrari en RBR niet in natuurlijk met hun eigen jeugdprogrammas.
-
Ik weet niet of het waar is, maar las ergens een interview met Toto en die zei dat een grote naam niet de voorkeur geniet. Dus dan kan je Alonso wegstrepen van dat lijstje Zal inderdaad wel Wehrlein worden dan.
-
Lijkt mij ook een logische stap, Hamilton volgend jaar kampioen en Wehrlein kan op zijn gemakje klaargestoomd worden om het op termijn over te nemen van Hamilton.
-
Ik weet niet of je daar zo zeker van kunt zijn. Nieuwe auto, nieuwe kansen.. zo zie ik het
-
Ik denk dat Wehrlein de meeste kans maakt. Hij komt toch goed vooruit in zo'n formule 1 wagen, heeft hij ook dit jaar bij Manor laten zien. Als Mercedes ook in de toekomst mee wil doen is het wellicht een goede stap om een talent de kans te geven, zoals RB met Max heeft gedaan.
-
De vraag is of Wehrlein nu al goed genoeg is om Mercedes aan het constructeurskampioenschap te helpen, want dat is het enige dat telt voor een team.
-
@Bartje-Bergkamp_NL Als je een beetje kan rijden en ze hebben dezelfde voorsprong als de afgelopen jaren kan volgens mij iedereen die auto naar de eerste of tweede plaats sturen. Denk dat Wehrlein het wel in zich heeft, moet hij wel de kans krijgen.
Hoewel ik denk dat RB die voorsprong wel eens gedicht kan hebben richting het nieuwe seizoen en dat het dan wel belangrijk is om een goede rijder er te hebben zitten. Kan Wehrlein dan wel al met de druk omgaan is de grote vraag.
-
Verwacht komend jaar ook wel dat RB een stuk dichter bij Mercedes gekomen is. Voor zover ik begrepen heb komt de nadruk iets meer op grip en wegligging te liggen ipv kracht uit de motor, maar verbeter me indien dit niet juist is.
-
@RCJDR_NL165 Volgens mij is dat wel correct, hoewel de motor natuurlijk altijd het belangrijkste onderdeel blijft van überhaupt een auto. Dus RB moet wel ook op dat vlak meer richting Mercedes kruipen, maar als we de berichtgeving geloven schijnt dat te lukken.
-
Finse coureur Bottas mag van Williams naar Mercedes
Link: http://nos.nl/artikel/2148632-finse-coureur-bottas-mag-van-williams-naar-mercedes.htmlIk vond hem dit seizoen niet zo heel sterk rijden, natuurlijk wel een knappe podiumplek. Maar wat ik bedoel is dat hij vorig seizoen veel meer liet zien. Williams sowieso hè. Ik heb wel vertrouwen in hem.
Dit heeft trouwens ook nog (... misschien) gevolgen voor Massa, nu blijkt:
"De merkwaardige situatie doet zich voor dat een reeds gestopte coureur een sleutelrol speelt in het huidige, plotselinge, 'silly season' in de Formule 1. Felipe Massa zette na de Grand Prix van Abu Dhabi een punt achter zijn carrière, maar gaat nu mogelijk toch nog een jaartje door. Williams zou hem hebben gevraagd om in 2017 de teamgenoot van Lance Stroll te worden, zodat Valtteri Bottas naar Mercedes kan."
Link: http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/348009/manager-massa-maakt-plannen-in-januari-bekend/