Formule 1
-
@dasfenêtre_nl
Bottas wel terecht, maar ik vind het nog steeds een matige coureur die toevallig in een geweldige wagen rijdt. Max (RedBull) de Ferrari's gewoon op race snelheid geklopt.Echt triest de Leclerc niet aan Vettel voorbij mocht, maar gezien de kwalificatie en begin van de race is het wel duidelijk dat Vettel (terecht) eerste rijder is.
Ja en bij Haas was niet de eerste keer...
Verder Renault natuurlijk een dramatisch weekend. Als je in de winter roept dat je voor de derde plek gaat, gat je op deze manier natuurlijk gigantisch af.
-
Eens met je visie over Bottos, @Bjorn2321_NL.
Het zou mij ook niet verbazen als hij de rest van het seizoen geen GP meer wint.
-
Over 1,5 week begint het seizoen 2021 weer in de formule 1. Wie is ook een fan? Wat denken jullie hoe Max Verstappen het gaan doen dit jaar?
-
@thetransporter_nl Ik! Ik!
Kijk er graag naar. Ik hoop dat Redbull nu meer kan klaarspelen tegen Mercedes, nu Perez erbij zit.
Verwacht een mooie strijd tussen die 2 teams
Verder ben ik erg benieuwd naar hoe de andere teams voor de dag komen.Ben ook Drive to Survive aan het kijken.
-
Hopelijk zit het er dit jaar ook weer in om naar de GP van België te gaan.
Heb onze kaartjes om laten zetten van 2020 naar de race van 2021 -
Ik ben geen grote fan, maar vind het wel leuk om de races te kijken. Ook ik ben benieuwd of het gat tussen Mercedes en Red Bull weer verder is geslonken en dat Max nu echt voor de wereldtitel kan strijden. Het lijkt in ieder geval weer een interessant seizoen te gaan worden met al die mutaties.
-
Ik ben toch weer bang dat Mercedes de beste auto heeft en je daardoor geen echte strijd gaat krijgen op de races na waar er andere omstandigheden zijn waardoor Max zich beter kan profileren.
Bahrein is de start zag ik, ben benieuwd.
-
Ik heb iig zin in het nieuwe seizoen.
Iedere race er weer voor gaan zitten met lekkere hapjes op tafel -
@maricja_nl Vandaag begint het om 17:00 uur. Heb er zin in. Ik ga alle races kijken. Heb er zin in dit jaar.
-
Zo'n pauze van 3 weken duurt wel lang eigg
-
@maricja_nl Dit was het wachten toch wel waard?
-
Dit was een hele vermakelijke race. Hamilton met een zeldzaam foutje en dan toch nog op zijn sloffen tweede worden. Ook Max met een slippertje bij de herstart die hem gelukkig niet fataal werd.
Kunnen ze voortaan niet gewoon altijd de baan van te voren nat maken, ook al is het droog. Dat is een stuk vermakelijker dan die saaie optochten die we de afgelopen jaren veelvuldig voorbij zagen komen.
-
@l-r-van-kessel_nl Zekers! Ik heb genoten
-
@fc-eddie_nl Ik kreeg het toch wel even op m'n heupen toen Max em ff kwijt was in aanloop naar de herstart.
Hamilton idd een foutje, maar die verwacht is vaker te zien. Zeker nu er wat meer druk op Mercedes gezet kan worden vanuit Redbull. Bottas viel eigg ook door de mand. Tot aan z'n uitval, kon hij geen potten breken en was nagenoeg onzichtbaar op de baan.
Perez maakte gewoon een stomme fout en heeft zelf daarmee ook z'n kansen op het podium weggegooid.
Leuk dat Norris de 3e plek pakte.
En Ferrari met de beste prestatie sinds lange tijd.Allemaal ingredienten voor een leuke race. Dat er nog meer zullen volgen
-
Het interview met George Russel was ook goud eigg
-
Anger management cursusje voor Yuki maar doen? Was eerst nog grappig maar op deze manier is ie no time ontslagen, kan Kvyat nog maar eens een comeback maken
-
@spectraaaaa_nl Het neem t wel een beetje extreme vormen aan bij onze TR rookie
-
-
@maxaldinho_nl Hahahahahahaha, geweldig
Die jongen zit aan het einde van het seizoen wel aan de 12 punten op z'n superlicentie als hij zo doorgaat
Zal Gunther al spijt hebben?
-
Wel erg leuk dat Grosjean pole pakte en 2e werd (achter VeeKay) afgelopen race in de Indycar.
Denk dat er niemand is die hem dit niet gunt