Skip to content
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
Skins
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (Cosmo)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. Nederlands Forum
  3. Hulp
  4. Meer meldingen "Er is iets verkeerd gegaan."

Meer meldingen "Er is iets verkeerd gegaan."

Scheduled Pinned Locked Moved Hulp
21 Posts 5 Posters 1.6k Views 5 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • KoningCo_NLK Offline
    KoningCo_NLK Offline
    KoningCo_NL
    Dutch Users
    wrote on last edited by
    #1

    Sinds de nieuwe lay-out eergisteren is ingevoerd krijg ik vaak de foutmelding "Er is iets verkeerd gegaan. Help ons door het te melden op het forum." Het vaakst komt dit voor bij het geld op de bank zetten of het daarvan af halen. Ik krijg de melding wel eens vaker, maar sinds de lay-out aanpassing veel vaker. Zijn er meer mensen die dit ook hebben? Wellicht kan dan in dit topic worden gemeld op welke pagina's het gebeurt.

    FC Eddie_NLF 1 Reply Last reply
    0
    • KoningCo_NLK KoningCo_NL

      Sinds de nieuwe lay-out eergisteren is ingevoerd krijg ik vaak de foutmelding "Er is iets verkeerd gegaan. Help ons door het te melden op het forum." Het vaakst komt dit voor bij het geld op de bank zetten of het daarvan af halen. Ik krijg de melding wel eens vaker, maar sinds de lay-out aanpassing veel vaker. Zijn er meer mensen die dit ook hebben? Wellicht kan dan in dit topic worden gemeld op welke pagina's het gebeurt.

      FC Eddie_NLF Offline
      FC Eddie_NLF Offline
      FC Eddie_NL
      Moderator NL
      wrote on last edited by FC Eddie_NL
      #2

      @KoningCo_NL

      Hoi,

      Dit soort foutmeldingen liggen negen van de tien keer bij de gebruiker zelf. Het is dan ook niet nodig om te vragen of meerdere mensen hier last van hebben.

      Verwijder eens alle geschiedenis, cookies en cache van je browser (eventueel via een programmaatje als CCleaner). Probeer ook eens een andere browser of zelfs een andere pc/laptop (indien je de beschikking daarover hebt). Zorg er ook voor dat de browser die je gebruikt up-to-date is. Zelf heb ik bijvoorbeeld geen enkele problemen met het zetten van mijn clubgeld op de spaarrekening en vice versa.

      1 Reply Last reply
      0
      • KoningCo_NLK Offline
        KoningCo_NLK Offline
        KoningCo_NL
        Dutch Users
        wrote on last edited by
        #3

        Vanmiddag opgeschoond, maar ik de melding zojuist ook gehad bij het geld op de bank zetten. Ik denk echt dat het aan OSM ligt, want op andere sites heb ik nergens problemen mee.

        FC Eddie_NLF 1 Reply Last reply
        0
        • KoningCo_NLK KoningCo_NL

          Vanmiddag opgeschoond, maar ik de melding zojuist ook gehad bij het geld op de bank zetten. Ik denk echt dat het aan OSM ligt, want op andere sites heb ik nergens problemen mee.

          FC Eddie_NLF Offline
          FC Eddie_NLF Offline
          FC Eddie_NL
          Moderator NL
          wrote on last edited by
          #4

          @KoningCo_NL

          Wanneer je op 'Home' klikt of de pagina ververst, werkt het dan wel, of blijf je de foutmelding houden?

          1 Reply Last reply
          0
          • KoningCo_NLK Offline
            KoningCo_NLK Offline
            KoningCo_NL
            Dutch Users
            wrote on last edited by
            #5

            Ik heb de melding nu ook een keer op de trainingspagina gehad. De melding verschijnt meestal 1x, als ik naar een andere pagina ga en weer terugkeer dan werkt het wel. Ook merk ik dat ik de volgende dag steeds opnieuw moet inloggen, de pagina onlinesoccermanager.nl/career die onder mijn favorieten staat is steeds blanco en wanneer ik career weghaal dan moet ik opnieuw inloggen.

            Maar ik ben toch benieuwd of andere managers die via de website spelen ook regelmatig foutmeldingen krijgen de laatste dagen.

            1 Reply Last reply
            0
            • FC Eddie_NLF Offline
              FC Eddie_NLF Offline
              FC Eddie_NL
              Moderator NL
              wrote on last edited by
              #6

              @KoningCo_NL

              Welke browser gebruik je en wat is de versie daarvan? En heb je dezelfde problemen via een andere browser? Wat als je het probeert via een andere pc/laptop (indien beschikbaar? Dit zijn allemaal informatie die Gamebasics nodig heeft om te kunnen kijken of er wellicht een bug in zit. Zonder deze informatie gaan ze er vanuit dat dit bij de gebruiker ligt.

              Wat betreft het niet ingelogd blijven: Ik merk dat deze functie niet werkt als je de browser volledig afsluit. ik zal hier even navraag naar doen.

              KoningCo_NLK 1 Reply Last reply
              0
              • FC Eddie_NLF FC Eddie_NL

                @KoningCo_NL

                Welke browser gebruik je en wat is de versie daarvan? En heb je dezelfde problemen via een andere browser? Wat als je het probeert via een andere pc/laptop (indien beschikbaar? Dit zijn allemaal informatie die Gamebasics nodig heeft om te kunnen kijken of er wellicht een bug in zit. Zonder deze informatie gaan ze er vanuit dat dit bij de gebruiker ligt.

                Wat betreft het niet ingelogd blijven: Ik merk dat deze functie niet werkt als je de browser volledig afsluit. ik zal hier even navraag naar doen.

                KoningCo_NLK Offline
                KoningCo_NLK Offline
                KoningCo_NL
                Dutch Users
                wrote on last edited by
                #7

                @FC-Eddie_NL
                Ik gebruik de nieuwste versie van Chrome: Versie 83.0.4103.116 (Officiële build) (64-bits)
                Het niet ingelogd blijven heb ik nog steeds. Daarnaast heb ik de laatste 3 dagen bijgehouden waar ik de melding "er is iets verkeerd gegaan" krijg en dit kwam het vaakst voor bij de spion, maar ook op deze pagina's:

                Selectie
                training
                geld op bank zetten (vaakst)
                wijzigen aanvoerder
                wijzigen opstelling van 4-3-3 naar 4-4-2
                speler van transferlijst halen
                speler opnieuw op de transferlijst zetten
                speler van de transferlijst kopen

                Als ik vervolgens dezelfde pagina opnieuw open dan werkt het wel weer. Maar het is vervelend om zoveel foutmeldingen te krijgen sinds de update van ruim een week geleden.

                FC Eddie_NLF 2 Replies Last reply
                0
                • KoningCo_NLK KoningCo_NL

                  @FC-Eddie_NL
                  Ik gebruik de nieuwste versie van Chrome: Versie 83.0.4103.116 (Officiële build) (64-bits)
                  Het niet ingelogd blijven heb ik nog steeds. Daarnaast heb ik de laatste 3 dagen bijgehouden waar ik de melding "er is iets verkeerd gegaan" krijg en dit kwam het vaakst voor bij de spion, maar ook op deze pagina's:

                  Selectie
                  training
                  geld op bank zetten (vaakst)
                  wijzigen aanvoerder
                  wijzigen opstelling van 4-3-3 naar 4-4-2
                  speler van transferlijst halen
                  speler opnieuw op de transferlijst zetten
                  speler van de transferlijst kopen

                  Als ik vervolgens dezelfde pagina opnieuw open dan werkt het wel weer. Maar het is vervelend om zoveel foutmeldingen te krijgen sinds de update van ruim een week geleden.

                  FC Eddie_NLF Offline
                  FC Eddie_NLF Offline
                  FC Eddie_NL
                  Moderator NL
                  wrote on last edited by
                  #8

                  @KoningCo_NL

                  Ik heb dit gemeld bij Gamebasics.

                  1 Reply Last reply
                  0
                  • KoningCo_NLK KoningCo_NL

                    @FC-Eddie_NL
                    Ik gebruik de nieuwste versie van Chrome: Versie 83.0.4103.116 (Officiële build) (64-bits)
                    Het niet ingelogd blijven heb ik nog steeds. Daarnaast heb ik de laatste 3 dagen bijgehouden waar ik de melding "er is iets verkeerd gegaan" krijg en dit kwam het vaakst voor bij de spion, maar ook op deze pagina's:

                    Selectie
                    training
                    geld op bank zetten (vaakst)
                    wijzigen aanvoerder
                    wijzigen opstelling van 4-3-3 naar 4-4-2
                    speler van transferlijst halen
                    speler opnieuw op de transferlijst zetten
                    speler van de transferlijst kopen

                    Als ik vervolgens dezelfde pagina opnieuw open dan werkt het wel weer. Maar het is vervelend om zoveel foutmeldingen te krijgen sinds de update van ruim een week geleden.

                    FC Eddie_NLF Offline
                    FC Eddie_NLF Offline
                    FC Eddie_NL
                    Moderator NL
                    wrote on last edited by
                    #9

                    @KoningCo_NL

                    Gisteren is er weer een nieuwe versie van de website live gegaan. Krijg je nu nog steeds deze foutmeldingen?

                    KoningCo_NLK 2 Replies Last reply
                    0
                    • FC Eddie_NLF FC Eddie_NL

                      @KoningCo_NL

                      Gisteren is er weer een nieuwe versie van de website live gegaan. Krijg je nu nog steeds deze foutmeldingen?

                      KoningCo_NLK Offline
                      KoningCo_NLK Offline
                      KoningCo_NL
                      Dutch Users
                      wrote on last edited by KoningCo_NL
                      #10

                      @FC-Eddie_NL Ja zojuist nog een foutmelding gehad toen ik de speler Lazzari van de transferlijst probeerde te kopen op subaccount 2 (Minnesota United).

                      1 Reply Last reply
                      0
                      • FC Eddie_NLF FC Eddie_NL

                        @KoningCo_NL

                        Gisteren is er weer een nieuwe versie van de website live gegaan. Krijg je nu nog steeds deze foutmeldingen?

                        KoningCo_NLK Offline
                        KoningCo_NLK Offline
                        KoningCo_NL
                        Dutch Users
                        wrote on last edited by
                        #11

                        @FC-Eddie_NL Is hier nog reactie op gekomen de afgelopen 3 weken? Ik krijg de meldingen nog steeds, zojuist zelfs al voordat ik ingelogd had.

                        1 Reply Last reply
                        0
                        • Aurélie Melis_NLA Offline
                          Aurélie Melis_NLA Offline
                          Aurélie Melis_NL
                          Dutch Users
                          wrote on last edited by
                          #12

                          Krijg de melding inderdaad ook meer en meer..

                          S 1 Reply Last reply
                          0
                          • Aurélie Melis_NLA Aurélie Melis_NL

                            Krijg de melding inderdaad ook meer en meer..

                            S Offline
                            S Offline
                            Silvester J_NL
                            wrote on last edited by
                            #13

                            @Aurélie-Melis_NL
                            Hoi,

                            Zou jij in dat geval graag ook op de onderstaande vragen antwoord kunnen geven? Dan rapporteren we dit namelijk voor je.

                            @FC-Eddie_NL said in Meer meldingen "Er is iets verkeerd gegaan.":

                            @KoningCo_NL

                            Welke browser gebruik je en wat is de versie daarvan? En heb je dezelfde problemen via een andere browser? Wat als je het probeert via een andere pc/laptop (indien beschikbaar? Dit zijn allemaal informatie die Gamebasics nodig heeft om te kunnen kijken of er wellicht een bug in zit. Zonder deze informatie gaan ze er vanuit dat dit bij de gebruiker ligt.

                            Community Manager: OSM NL

                            KoningCo_NLK 1 Reply Last reply
                            0
                            • S Silvester J_NL

                              @Aurélie-Melis_NL
                              Hoi,

                              Zou jij in dat geval graag ook op de onderstaande vragen antwoord kunnen geven? Dan rapporteren we dit namelijk voor je.

                              @FC-Eddie_NL said in Meer meldingen "Er is iets verkeerd gegaan.":

                              @KoningCo_NL

                              Welke browser gebruik je en wat is de versie daarvan? En heb je dezelfde problemen via een andere browser? Wat als je het probeert via een andere pc/laptop (indien beschikbaar? Dit zijn allemaal informatie die Gamebasics nodig heeft om te kunnen kijken of er wellicht een bug in zit. Zonder deze informatie gaan ze er vanuit dat dit bij de gebruiker ligt.

                              KoningCo_NLK Offline
                              KoningCo_NLK Offline
                              KoningCo_NL
                              Dutch Users
                              wrote on last edited by
                              #14

                              @Silvester-J_NL Wat mij specifiek opvalt is dat de Oops meldingen erg vaak komen bij het afronden van de training wanneer de timer net afgelopen is. Ik kreeg vanochtend bij alle 4 de getrainde spelers op mijn sub 4 (Heerenveen) een Oops-melding en moest steeds de pagina opnieuw openen om de training van de volgende speler af te ronden.

                              1 Reply Last reply
                              0
                              • KoningCo_NLK Offline
                                KoningCo_NLK Offline
                                KoningCo_NL
                                Dutch Users
                                wrote on last edited by
                                #15

                                En zojuist precies hetzelfde bij het afronden van de training op mijn hoofdaccount (Philadelphia Union).

                                1 Reply Last reply
                                0
                                • KoningCo_NLK Offline
                                  KoningCo_NLK Offline
                                  KoningCo_NL
                                  Dutch Users
                                  wrote on last edited by
                                  #16

                                  Dit topic loopt al vanaf 19 juni en het begint een beetje vervelend te worden dat hier geen vooruitgang in zit. Wie pakt dit op?

                                  Ik heb de indruk dat het komt door de langere laadtijd van de site, als ik sneller door de site klik dan krijg ik vaker de melding "Oops... Er is iets verkeerd gegaan. Help ons door het te melden op het forum." Dit gebeurt dus al sinds de update van 17 juni.

                                  1 Reply Last reply
                                  0
                                  • wooper_NLW Offline
                                    wooper_NLW Offline
                                    wooper_NL
                                    Community Manager
                                    wrote on last edited by
                                    #17

                                    Dit staat nog altijd op "pending" in de bug lijst. Dus ze zijn er nog mee bezig.

                                    1 Reply Last reply
                                    0
                                    • FC Eddie_NLF Offline
                                      FC Eddie_NLF Offline
                                      FC Eddie_NL
                                      Moderator NL
                                      wrote on last edited by
                                      #18

                                      Deze foutmeldingen zouden nu met versie 3.112.2 van de webversie verdwenen moeten zijn.

                                      KoningCo_NLK 1 Reply Last reply
                                      0
                                      • FC Eddie_NLF FC Eddie_NL

                                        Deze foutmeldingen zouden nu met versie 3.112.2 van de webversie verdwenen moeten zijn.

                                        KoningCo_NLK Offline
                                        KoningCo_NLK Offline
                                        KoningCo_NL
                                        Dutch Users
                                        wrote on last edited by
                                        #19

                                        @FC-Eddie_NL Ze zijn niet verdwenen. Ik kreeg ze ook gisteravond nog. Waarschijnlijk door de lange laadtijd van de website. Misschien komen ze op drukke tijden (bijvoorbeeld de simulatietijd van de website of wanneer een transfer worker langs komt) vaker voor dan anders.

                                        FC Eddie_NLF 1 Reply Last reply
                                        0
                                        • KoningCo_NLK KoningCo_NL

                                          @FC-Eddie_NL Ze zijn niet verdwenen. Ik kreeg ze ook gisteravond nog. Waarschijnlijk door de lange laadtijd van de website. Misschien komen ze op drukke tijden (bijvoorbeeld de simulatietijd van de website of wanneer een transfer worker langs komt) vaker voor dan anders.

                                          FC Eddie_NLF Offline
                                          FC Eddie_NLF Offline
                                          FC Eddie_NL
                                          Moderator NL
                                          wrote on last edited by
                                          #20

                                          @KoningCo_NL

                                          Mochten de foutmeldingen nog steeds komen, probeer dan eens om de cookies en cache te verwijderen. Indien je een adblocker gebruikt, zet die dan uit.

                                          1 Reply Last reply
                                          0
                                          Reply
                                          • Reply as topic
                                          Log in to reply
                                          • Oldest to Newest
                                          • Newest to Oldest
                                          • Most Votes


                                          • 1
                                          • 2
                                          • Login

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • Categories
                                          • Recent
                                          • Tags
                                          • Popular