Discussietopic: Nieuwe Updates!
-
2 jaar geleden werd er geschreven dat het forum naar de app er misschien zal komen. Hoe staat het ervoor?
-
@furrax_nl said in Discussietopic: Nieuwe Updates!:
@alfonzso_nl192 said in Discussietopic: Nieuwe Updates!:
@alfonzso_nl192 lijst van gekickte/nieuwe leden ook weg..
Dat mag terugkomen!
Deze lijst staat tegenwoordig in je crewchat.
-
@furrax_nl said in Discussietopic: Nieuwe Updates!:
2 jaar geleden werd er geschreven dat het forum naar de app er misschien zal komen. Hoe staat het ervoor?
Wie weet dat dit in de toekomst nog gaat veranderen, maar op de korte termijn zal dit in ieder geval niet gaan gebeuren. Gebruikers hebben inloggegevens nodig om op het forum te komen, waardoor het noodzakelijk is om via een web browser op het forum te komen. In dit stadium is het technisch niet mogelijk om dit in de app te integreren, aangezien managers die via de app spelen vaak geen inloggegevens hebben en daardoor dus niet ingelogd op het forum kunnen komen. Het zal voorlopig dus blijven bij een link in de app die je naar het forum doorverwijst.
-
Dat krijg je als je het forumbeheer uitbesteedt aan een derde partij...
-
Zelf heb ik het gevoel dat er een moment komt dat het forum compleet afgeschaft wordt.
-
@dasfenêtre_nl Dit zal niet gebeuren. Het forum is te belangrijk.
-
Is er ooit nog eens iets over de fantasy league bekend gemaakt?
-
@silvester-j_nl Ik bedoelde eerder dat iedereen dat kan zien zoals het vroeger was.
-
@silvester-j_nl Dat is onzin. Degene die nu op het forum komen moeten toch ook een wachtwoord aanmaken? Kan perfect ook als je op de app blijft.
-
@wooper_nl said in Discussietopic: Nieuwe Updates!:
Zo belangrijk dat je besluit het per 1 januari 2016 te verkrachten en tot op heden niet meer terug te draaien.
-
-
@scheeftand_nl said in Discussietopic: Nieuwe Updates!:
@wooper_nl said in Discussietopic: Nieuwe Updates!:
Zo belangrijk dat je besluit het per 1 januari 2016 te verkrachten en tot op heden niet meer terug te draaien.
-
@scheeftand_nl En wat wil jij dat ik daarop zeg? Gaan we terug heel de discussie beginnen voeren alsof het 2016 is?
Wij zijn moderators, wij voeren geen updates uit en wij beslissen niet wat er in osm gebeurt. Als u zo ontevreden bent over het forum, dan kan je gewoon een mail sturen naar GB.
-
@furrax_nl Precies wat je zegt, grote onzin. Anders maak je een andere app aan genaamd OSM Forum, dan heb je het probleem niet, maar ik denk dat OSM hier de moeite niet voor wilt nemen. Zij hebben dingen in hun hoofd en wat de spelers (die ervoor zorgen dat OSM blijft bestaan) willen, dat boeit ze helemaal niets!
-
@mrauto_NL Zo kan je blijven discussiëren over iets dat in 2016 gebeurt is. Misschien een discussie starten over Trump die in 2016 gewonnen heeft met presidentverkiezingen?
Wij (mods) kunnen enkel vragen wanneer dit er zal komen, en wij kunnen enkel het antwoord geven die GB ons geeft. Erover discussiëren heeft weinig zin.
-
De crewbattles zijn al langer uit, maar echt een leuke toevoeging aan OSM 3.0. Hulde. En nee, dit is geen 1 april grap.
-
Misschien een idee om iets meer met de wissels te doen? persoonlijk heb ik het idee dat mijn wissels totaal nutteloos zijn, of er moet een keer (1 in de 4 wedstrijden ong) een blessure komen en dan valt er 1 in, voorderest is het alleen maar in de 90ste minuut een random verdediger etc.
-
@frituurpannekes_nl said in Discussietopic: Nieuwe Updates!:
Is er ooit nog eens iets over de fantasy league bekend gemaakt?
?
-
@frituurpannekes_nl Nee, nog niks bekend