Discussietopic: Nieuwe Updates!
-
@Harry-Poon al bekend wanneer het hoogst gerankte clubslot wordt weergegeven in de ledenlijst van de crew? Nu nog altijd clubslot 1..
-
@vertrigo_nl Klopt, still working on it. Waarschijnlijk in de volgende release van WEB.
-
@Harry-Poon gaat het nog komen dat bij meldingen op je telefoon bij een verkoop vermeld staat via welke sub dat is?
-
@de-boterbloemen_nl Vooralsnog staat dit niet op de planning. Je zult dan toch moeten doorklikken om het te zien.
-
@harry-poon Ik weet dat het openen van de notificatie het betreffende clubslot opent. Het is echter een minimale toevoeging, maar voor veel actieve managers een hele handige. Er zijn behoorlijk wat managers die met werk etc zitten en niet voor elke transfer actie de app willen openen. Wel willen zij bijvoorbeeld fanatiek spelen in een crewcompetitie, crewcup, crewbattle etc. Als je in de notificatie ziet om welk clubslot het gaat, scheelt dat tijd voor de gebruiker. Stukje gebruiksvriendelijkheid kan/mag wel lijkt me
-
@vertrigo_nl Ik ben het er ook helemaal mee eens dat het beter zou zijn. Het is tegelijkertijd ook best wel wat werk (lijkt inderdaad een minimale toevoeging) en we willen heel veel dingen heel graag (waaronder crew fixes op dit moment). We kunnen helaas niet alles tegelijk
-
Gebruik dan eens de adminmail ofzo. Hoef je ook niet elke keer die vragen te beantwoorden wanneer dit wanneer dat en dan doen we dit en volgende week dat
-
@tomruitenbeek_nl De adminmail wordt/werd gebruikt om allerlei ideeen te verzamelen en daar feedback op te geven vanuit ons. Niet per se om onze planning duidelijk te maken.
Voor de komende tijd is die vrij duidelijk: crews op de apps, crews op de website verbeteren (bugs, chat, battles)
-
@harry-poon said in Discussietopic: Nieuwe Updates!:
@tomruitenbeek_nl De adminmail wordt/werd gebruikt om allerlei ideeen te verzamelen en daar feedback op te geven vanuit ons. Niet per se om onze planning duidelijk te maken.
Voor de komende tijd is die vrij duidelijk: crews op de apps, crews op de website verbeteren (bugs, chat, battles)
//crews op de apps, crews op de website verbeteren (bugs, chat, battles)\
Hopelijk ook die limiet van 24 leden weg, zelf de optie geven aan de crew-beheerder om de crewnaam te veranderen ipv dat het via OSM moet, crewranking niet op basis van managerpunten maar op crewpunten of een ander systeem.
Zolang het niet deftig is op de website moet je er niet aan beginnen op de app vind ik, dan heb je er toch niets op te zoeken.
-
Owja, wanneer er een nieuwe update komt. Die "crew-nationaliteit" mag echt weg... Dat ie veranderd naargelang wie de crewbeheerder is. Ook zoiets nutteloos.
-
@alfonzso_nl192 dat zal vooral voor World ingebouwd zijn lijkt me? Die code aanpassen voor Benelux heeft weinig zin gok ik.
-
hallo personeel Sorry voor het schrijven dat ik aan het vertalen ben van Google en ik weet dat het misschien geen goede vertaling heeft. Ik zou u en Gamebasic willen vragen om alleen de punten toe te voegen die zijn veroverd zonder punten te nemen. Dit is erg vervelend en een goede bijwerking van de ranglijst zou de manager zeker bevallen. Bij voorbaat dank.
-
@harry-poon een chat functie is wel vet. Chapeau
-
@dj-l3o-ferrari https://forum.onlinesoccermanager.nl/category/4/comments-feedback
Here they can help you out
-
@tomruitenbeek_nl Thank you !
But I do not want help or I'm doing feed back.
As an OSM user in no other game I have seen this system expire points and even counting points in my country's ranking does not follow a logic.
would not it be better to leave the sum of all points as ranking position? -
@dj-l3o-ferrari said in Discussietopic: Nieuwe Updates!:
@tomruitenbeek_nl Thank you !
But I do not want help or I'm doing feed back.
As an OSM user in no other game I have seen this system expire points and even counting points in my country's ranking does not follow a logic.
would not it be better to leave the sum of all points as ranking position?This has been done to give new users a chance to get in the top 100. If all the managerpoints would accumulate then the same 100 managers would be on the list for a very long time.
For example: A new manager who tries it best, gains quite al lot of managerpoints every season, but can't get in the top 100, because there are managers who play far longer than that new manager, and have accumulated far more managerpoints overall. Would that be fun for a new manager?
-
@alfonzso_nl192 Met de max van 24 zijn we nog bezig (onderzoekje hoeveel er nu gevuld zijn). Naam van de crew veranderen gaat voorlopig nog niet gebeuren. Daar gelden dezelfde regels voor als voor de managernaam. De ranking zitten nu nog wat bugs in, die gaan we sowieso fixen.
De app is vanaf de grond gebouwd en is qua werking en visuals flink anders dan de website.
-
@harry-poon kunnen jullie dan de naam van de crew veranderen, vroeg dat eergisteren al. Lijkt me lang te duren gwn om een naam te laten veranderen..
Het gaat om een fusie: Gio's Tribute en Azzuri
Nieuwe Crewnaam: Crew 8 -
This post is deleted!
-
En waarom mogen crew-beheerders hun crewnaam niet meer aanpassen? Volgens mij kan je niks meer als crew-beheerder... Triest zooitje.