Gratis bosscoins in app werkt niet
-
@FC-Eddie
Nee ik ook niet -
@FC-Eddie_NL ik heb hetzelfde probleem. Geen 9 boss coins per uur met video's. Af en toe kan je wel scout verkorten. Speel op Android met nieuwste geüpdate versie osm
-
@Coach-Taylor_NL ik heb zelfde probleem, bij support forum osm world zie ik dat Android gebruikers problemen hebben, zie topic bij support "there are no video's to watch"
-
Ik lees bij landelijk dat er een fout zit in de timer bij de nieuwste Android patch. Het wordt verholpen. In de tussentijd helpt het als je de app verwijdert en opnieuw installeert. Dan kan je weer 9 video's kijken voor coins. Na ruim een uur weer verwijderen/installeren etc...
-
Nice, thanks voor het delen allen!
-
Het probleem is gemeld bij de ontwikkelaars, dus het is vooralsnog afwachten tot meer duidelijkheid over een oplossing van het probleem.
-
@FC-Eddie_NL Bedankt.
-
@Coach-Taylor_NL ik baal er ook van dat de promo codes alleen zijn voor mobiele users, maar als je dan op pc speelt kan je alleen video's maar krijg je geen dubbelen of drie boss-coins. Is ook niet eerlijk
-
De dubbele en driedubbele Bosscoins-event gelden niet voor het bekijken van video's. Deze gelden alleen voor de aanbiedingen die door de externe partners worden aangeboden.
-
@FC-Eddie_NL
Het werkt weer. Bedankt voor het oplossen! -
W wooper_NL locked this topic on