Revu
-
Tijdens de afgelopen promo (bosscoins 3x) heb ik verschillende enquêtes ingevuld via REVU. Dit doe ik vaker, en altijd krijg ik mijn coins direct,, deze keer heb ik echter een behoorlijk aantal (alles via Revu) niet ontvangen. Ik heb een paar dagen afgewacht, heb de enquêtes vrijdag/zaterdag ingevuld, maar nog steeds geen reactie.
In de veel gestelde vragen topics staat niets over hoe ik in contact kom met Revu, wel alle andere aanbieders, maar REVU ontbreekt.
Ik krijg met geen mogelijkheid gevonden hoe ik met hun in contact kom over de missende boss coins. -
Hallo,
Als u via de app op de aanbieder klikt, dan gaat u rechtsboven een icoontje zien met een headset. Als u daarop klikt kan u contact opnemen met REVU.
-
Dat heb ik al geprobeerd, echter kan ik via deze pagina nergens op klikken, zie screenshot. Aangezien het om een behoorlijk aantal boss coins gaat was ik benieuwd of ze een mail adres hebben, zodat ik contact met hun kan opnemen om mijn coins alsnog te ontvangen
-
@nielssie2_NL Heeft u al geprobeerd via de contactpagina op de website zelf?
-
Dat is het probleem, ik krijg nergens iets gevonden op hun site waar ik contact met ze kan opnemen. Het enige wat ik gevonden krijg is een contact formulier voor bedrijven om gebruik te gaan maken van REVU
-
@nielssie2_NL U kan zeker een het contactformulier invullen op de website die dient voor de bedrijven.
-
Ga ik dat meteen doen!
Mocht ik reactie hebben laat ik het weten! -
Top op heden nog steeds geen reactie mogen ontvangen vanuit Revu …
-
Ondertussen meer dan 15 dagen geleden gedaan, maar nog steeds geen reactie?
-
Hoi,
Ik zal ook even mijn menig geven.
Ik denk niet dat je op zo'n manier contact kunt krijgen met de aanbieder. Dit zal echt via de OSM app moeten. Kom je nog steeds niet verder via dat headset-icoontje? Ik zag namelijk dat Revu 14 dagen de tijd neemt om die tickets in behandeling te nemen.
-
Bedankt voor de reactie!
Nee, tot nu toe (bijna) elke dag gekeken, maar via dat icoontje niets, en op die mail heb ik ook nog geen reactie gehad (die ik ook niet verwacht)…
Echter is het ondertussen bijna 30 dagen geleden (heb ongeveer 3dagen gewacht met plaatsten van dit topic) en volgens REVU moet ik binnen 30 dagen contact opnemen..
-
Om welke aanbiedingen gaat het eigenlijk? In je screenshot die je een tijdje terug had gedeeld staat er 'credited' bij die twee aanbiedingen. Dat zou moeten betekenen dat deze zijn uitbetaald.
Ik zal in ieder geval navragen hoe het contact op nemen met Revu werkt.
-
Het gaat om 3 enquêtes die ik tijdens de vorige “x3 promo” heb ingevuld.
Gaat niet over die twee die wel uitbetaald zijnHeel erg fijn dat het uitgezocht wordt, hoor het graag!!
-
Het is wel handig om te weten wat er bij de status en 'get help' staat van die drie aanbiedingen. Volgens mij moet je namelijk via die weg contact op nemen met Revu.
-
Er staat nog precies hetzelfde als op de screenshot, waardoor ik op die manier geen contact kan opnemen.
Maar ik heb die 3 enquêtes wel echt goed afgerond, waarna er ook stond dat ik de coins zou krijgen. En ik heb in totaal misschien al wel 10/15 enquêtes via REVU gedaan (eerst deed ik altijd via Tapjoy), de overige heb ik altijd gewoon uitbetaald gekregen. Maar omdat die 3 enquêtes toch over zo’n 500 coins gaat wil ik wel graag contact met ze kunnen opnemen en mijn coins ontvangen, is toch een behoorlijk aantal haha
-
Als er 'credited' staat dan zijn ze al uitgekeerd en is het ook niet nodig om contact op te nemen. Daarom staat er ook verder niets bij 'get help'.
Indien je zeker weet dat ze niet zijn uitgekeerd, dan kan je het beste even contact op nemen met de klantenservice. Die vind je in onderstaande link en vervolgens klik je op 'een aanvraag indienen'. Vul het contactformulier in het Engels in en vermeld zoveel mogelijk details, inclusief screenshot(s).
https://support.onlinesoccermanager.com/hc/nl
Via dit forum kunnen we verder niets voor je doen, dus bij deze sluit ik dit topic.
-