-
Hallo je kunt al een paar dagen geen nieuwe club uit kiezen als het seizoen afgelopen is kunnen jullie hier wat aan doen.
-
Hallo je kunt al een paar dagen geen nieuwe club uit kiezen als het seizoen afgelopen is kunnen jullie hier wat aan doen.
Hoi,
Heb je dit probleem op de webversie? En reageren de knoppen niet als je ergens op klikt? Als dat zo is, dan komt dit door een ander probleem. Dit wordt onderzocht door de ontwikkelaars.
Mocht je toch een ander soort probleem hebben, zou je dan meer informatie over je probleem willen geven.
-
F FC Eddie_NL moved this topic from Support
-
Hallo,
Als ik een seizoen heb beƫindigd en ik wil een nieuw team zoeken, dan worden er wel teams getoond, maar als ik op een team klik, dan gebeurt er niets. Ik kan dus niet naar een nieuw team. Iemand enig idee hoe dit komt?
-
Als je op een nieuw team klikt, dan gebeurt er niets..
-
Als je op een nieuw team klikt, dan gebeurt er niets..
Hoi,
Heb je al geprobeerd om de cookies en cache van de browser te verwijderen? De ontwikkelaars hebben namelijk een fix doorgevoerd waarmee dit euvel (hopelijk) opgelost is.
Ik had een soortgelijk probleem op mijn World-account waarbij ik niet voorbij de pop-up waarschuwing voor het checken van het juiste e-mailadres kwam, maar dat is nu bij mij opgelost.