Hulp

Wij staan klaar om je vragen te beantwoorden en bugs op te lossen.

2.7k Topics 12.2k Posts
  • Simulatie storing?

    Locked
    2
    2 Votes
    2 Posts
    2k Views

    @vliet51_nl

    Er zijn inderdaad wat problemen met de servers. In ieder geval 1 server die problemen had is nu helemaal klaar met simuleren. Er wordt aan gewerkt om de nog 2 overgebleven servers rond te krijgen.

  • Hoi,ik kan mij niet meer aanmelden via de pc

    Locked
    13
    0 Votes
    13 Posts
    1k Views

    @jayoka_nl

    Dat zou het misschien kunnen zijn dan. In ieder geval mooi om te horen dat je geen problemen meer hebt. :thumbsup_tone1:

    Dan zal ik dit topic sluiten. Mocht je toch weer problemen krijgen mag je weer een nieuw topic openen.

  • Waar staan ergens de regels ?

    Locked
    9
    0 Votes
    9 Posts
    1k Views

    Geen reactie meer, dus tijd voor een slotje

  • Wereldmap

    Locked
    3
    0 Votes
    3 Posts
    486 Views

    Geen reactie meer, dus tijd voor een slotje

  • 0 Votes
    8 Posts
    1k Views

    Geen reactie meer, dus tijd voor een slotje

  • Crew punten

    Locked
    2
    0 Votes
    2 Posts
    303 Views

    @oliveirioni_nl

    Het slot waarop jij de meeste managerpunten hebt wordt ook weergegeven op het crewprofiel, alleen hier zit op dit moment een bug in. Daardoor worden de managerpunten nu niet goed weergegeven. Ik heb dit intern gemeld en het gaat doorgegeven worden aan de developers. Maar of dit binnenkort gefixt gaat worden is afwachten. Er wordt op dit moment gewerkt aan een update voor de crews, dus het zou zo maar kunnen dat ze dit laten voor wat het is.

  • 0 Votes
    3 Posts
    775 Views

    Geen reactie meer van de manager, dus hier gaat een slotje op.

  • Logos KVO en Antwerp

    Locked
    3
    0 Votes
    3 Posts
    491 Views

    Dit gaat gefixt worden.

  • SZ-kaarthouder

    Locked
    4
    0 Votes
    4 Posts
    476 Views

    @Superboskoo_NL

    Seizoenskaarten bestaan niet meer in deze versie. Iedereen is nu vrij om vier teams te beheren. Al de seizoenskaarten en Eigen Vermogen dat je in je bezit had zijn geconverteerd naar Bosscoins zoals Pondboy al aangaf.

    @Pondboy_NL Thanks :thumbsup_tone1:

  • Inloggen werkt niet!

    Locked
    6
    0 Votes
    6 Posts
    2k Views

    @Harrybalophetdak_NL @MichaelBoone98_NL

    De post van Bartje Bergkamp is gerechtvaardigd. Het hebben van meer dan 1 account is niet toegestaan. Zo te zien heb je geen enkele moeite om op je account in te loggen op de website, dus waarom maak je een nieuw account aan om je probleem te melden via het forum?

    In eerste instantie zal je dus dit nieuwe account moeten verwijderen. Dit kan je doen via de website. Klik daarvoor rechtsboven op je managernaam. Vervolgens klik je op profiel en daarna wijzig. Daar vind je de optie om het account te verwijderen.

    Wanneer je dit nieuw account hebt verwijderd kan je een e-mail sturen naar NL.support@onlinesoccermanager.com. Leg daar je situatie uit dat je oude account MichaelBoone en je huidige account Michaelboone98 beide gekoppeld zijn aan je Gamecenter account. De Support Staff kan je dan verder helpen door de connectie van je oude account met je Gamecenter account te verwijderen waarna je weer via de app op je huidige account zal kunnen inloggen.

  • businessclub personaly

    Locked
    2
    0 Votes
    2 Posts
    919 Views

    @Sir-Heyvaert_NL

    De acties vanuit de Businesclub worden beheerd door externe partijen. Hier staat Gamebasics buiten. Zij bieden alleen maar een platform aan waar deze externe partijen hun acties kunnen aanbieden. In ruil daarvoor krijg jij Bosscoins.

    Geen idee hoe het precies werkt, maar ik denk dat deze externe partijen de data in kunnen zien óf een seintje krijgen van de partner (het bedrijf van de app die jij download) wanneer je aan de vereisten voldaan hebt. Wanneer alle gegevens gecontroleerd en geverifieerd zijn wordt er over gegaan tot uitkering van de Bosscoins. Verdere stappen kan je in onderstaand topic zien.

    https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/450/gratis-bosscoins-niet-gekregen

  • simulatie tijden

    Locked
    3
    0 Votes
    3 Posts
    731 Views

    Geen reactie verder, dus tijd voor een slotje.

  • cheater

    Locked
    5
    0 Votes
    5 Posts
    661 Views

    @peter020580_NL

    Zit de mail ook niet in de map met ongewenste mail? Zo niet, stuur even een mailtje naar NL.support@onlinesoccermanager.com en leg zo duidelijk mogelijk uit waarom je denkt dat er een cheater in je competitie zit. Geef verder ook aan dat je geen bevestigingsmail hebt ontvangen om de cheatermelding te activeren.

    Cheatings zullen nooit via het forum behandeld worden.

  • Spelers transferlijst

    Locked
    19
    0 Votes
    19 Posts
    3k Views

    Deze bug is gemeld bij Gamebasics en staat op de planning om gefixt te gaan worden.

  • Crew aanmaken lukt niet mij niet.

    Locked
    3
    0 Votes
    3 Posts
    472 Views

    @IHave1Skill_NL Dat is mooi! Dan sluit ik bij deze je topic.

  • vakantie vervanging hoe kan ik die instellen?

    Locked Moved
    2
    0 Votes
    2 Posts
    289 Views

    @ajaxkevinxxx_NL

    Er is geen vakantiemodus meer. Deze optie is er uit gehaald. Dit omdat er destijds vrij weinig gebruik van werd gemaakt en er tevens op steeds meer plekken wifi hotspots aanwezig zijn. Je kan dit dus niet meer instellen.

  • account activatie

    Locked
    3
    0 Votes
    3 Posts
    698 Views

    @NickdeJong13_NL

    Dan zal je je e-mailadres moeten invullen via je profiel. Klik rechtsboven in OSM op je managernaam ➡ Profiel ➡ Wijzig. Daar kan je je e-mailadres invullen. Vervolgens krijg je een bevestigingsmail op het e-mailadres dat je hebt ingevuld waarmee je je account definitief kan activeren. Eenmaal geactiveerd kan je transfers verrichten.

    Indien je geen bevestigingsmail krijgt kan je een e-mail sturen naar NL.support@onlinesoccermanager.com. Dan zal je account handmatig geactiveerd worden.

  • Moderator instellingen

    Locked
    3
    0 Votes
    3 Posts
    424 Views

    Geen reactie meer, dus ik neem aan dat de optie gevonden is.

  • eigen kompetitie aanmaken

    Locked Moved
    3
    0 Votes
    3 Posts
    1k Views

    Geen reactie meer, dus lijkt mij duidelijk.

  • Blessure herstel?

    Locked Moved
    2
    0 Votes
    2 Posts
    470 Views

    @Olabikkel_NL

    Een speler hersteld +1 per gespeelde wedstrijd en +1 per behandeling. Het is dus aan jou of je de dokter betaald voor de behandelingen. Wil je de speler zo snel als mogelijk weer kunnen opstellen, zal je dus elke keer de dokter moeten betalen voor een nieuwe behandeling.

    Zonder de timer direct te laten aflopen zou een speler met een blessure van +6 na ongeveer 2 à 3 wedstrijden + behandelingen weer opgesteld kunnen worden. Zonder behandelingen duurt het dan dus 6 wedstrijden voor dat de speler weer hersteld is.