App en team bekijken
-
Hallo,
ik speel dit spel al vanaf 2007-2016 actief en nu wil ik weer beginnen maar op mijn mobiel sluit die elke keer automatisch af... Ik heb een samsung galaxy S20.
En op me laptop elke keer als ik bij selectie klik dan komt er een error code dat er iets fout is gegaan. Ik heb het al op meerdere browsers geprobeerd maar krijg hetzelfde steeds.
-
@sneijder-the-man_nl op welk slot gebeurt dit? En heb je al geprobeerd je cookies en cache te verwijderen? Vaak wilt dit nog weleens helpen.
-
Ik heb ook last hiervan. Alleen op mijn 3e slot kan ik mijn team niet bekijken. Op alle andere slots wel. Ook kan ik niet op de app op mijn slot 3.
Ik zie overigens dat meerdere mensen hier last van hebben ook op het internationale forum.
-
Ik heb hier ook last van, op mijn 3e slot kan ik mijn team njet bekijken
-
Indien dit probleem nog steeds speelt, probeer dan eerst even de cookies en cache van de browser te verwijderen.
Als dat het probleem niet oplost dan mag dit gemeld worden als een bug door het bugtemplate zo volledig mogelijk in te vullen, inclusief screenshots van eventuele foutmeldingen en dergelijke. Het template vind je in onderstaand topic.
https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/61179/belangrijke-informatie-graag-lezen
-
@fc-eddie_nl En waar kan ik de bug invullen? Als new topic hier of?
-
Hoi,
ik kan op mijn managerslot 1 niet de wedstrijdkalender openen, het wieltje blijft maar draaien.... -
Die mag je in dit topic plaatsen.
-
@fc-eddie_nl En wat moet ik erin zetten want in die link die je stuurde word ik niet wijzer van waar en wat ik moet invullen? Maar volgensmij is er al een topic van dit probleem mag ik hopen aangezien er heel veel mensen hier last van hebben waardoor we niks kunnen en het echt jammer is dat zoiets je seizoen al verpest eigenlijk...
-
@sneijder-the-man_nl
Je doet wat staat in de tweede bericht, als het probleem nog steeds er is, kopieer je vanaf Managernaam tot OSM app versie, dat plak je in een nieuw bericht in deze topic en vul je in wat je gekopieerd hebt. -
Zoals Yassin hierboven ook al aangaf moet je dat template dus kopiëren, hier plakken en verder invullen. Dus op welk clubslot je het probleem hebt, op welke platform(en) je het probleem hebt en de verdere info over je platform (merk + type toestel, versie app en versie besturingssysteem), screenshots van het probleem en een zo duidelijk mogelijke uitleg over je probleem.
-
Managernaam: Sneijder the man
Clubslot: slot 1,
Datum en Tijd van het optreden van de bug: 6-8-2021
Team: AZ
Competitienummer: 103061901
Server: NL
Screenshot(s): (Volledig scherm; webadres en datum/tijd dienen zichtbaar te zijn)
Welk apparaat: PC browser
Bug/Fout stap voor stap beschrijving: als ik bij team en dan selecties klik kan ik mijn team niet bekijken en word er meteen een error code verzonden met er lijkt iets niet goed gegaan.
Overige opmerkingen:***Voor bugs gerelateerd aan website en Facebook, graag toevoegen:
Browser: google chrome maar heb het ook via microsoft edge en mozilla geprobeerd. -
Dank je wel. Ik heb je melding doorgegeven aan Gamebasics. Het is nu even afwachten tot een reactie vanuit hun kant.
-
@fc-eddie_nl Ben alleen vergeten dat ik ook op me mobiel problemen heb met slot 1 als ik die aanklik dat osm dan afsluit want bij slot 2 doet die het wel gewoon prima...
-
Managernaam: Danielk1
Clubslot: slot 1
Datum en Tijd van het optreden van de bug: 06/08/2021
Team: AZ
Competitienummer: geen idee
Server: NL
Screenshot(s): https://prnt.sc/1lk6swc , https://prnt.sc/1lk79r0
Welk apparaat: PC browser firefox/google chrome
Bug/Fout stap voor stap beschrijving: ik klik op manager slot 1 en dan als ik op wedstrijd stand kijk of selectie of iets word i direct doorgezet naar oops lijkt iets mis te zijn gegaan en kan ik verder niks meer zie screen shots
Overige opmerkingen: kan het zsm gefixt worden kan zo dus helemaal niks met de competitie. -
Dank je voor het invullen van het bugtemplate. Ik heb je melding doorgegeven aan Gamebasics. Het is nu even afwachten tot een reactie vanuit hun kant.
-
Managernaam Stelletje
Clubslot 4
Datum en tijd van het optreden van de bug: 7-8-2021 tm heden
Team Bandirmaspor
Competitienummer: kan ik helaas niet vinden
Server: NL
Screenshot(s): (volledige scherm; webadres en datum/tijd dienen zichtbaar te zijn)
Browser OSM app en PC Browser
Bug/Fout stap voor stap beschrijving: Als ik inlog op mijn slot in de OSM app word ik er direct uitgegooid en krijg ik een foutmelding. Via de PC Browser kan ik wel naar mijn tactiek maar kan ik niet naar mijn spelers of transferlijst en word ik er ook uit gegooid. -
@fc-eddie_nl Hoelang gaat zo bug duren eigenlijk... ? aangezien het anders zonde zou zijn van de competite waar ik nu in zit
-
Dat is lastig te zeggen. Niet elke bug is even makkelijk op te lossen.
-
Door een probleem met een server zijn er de nodige competities corrupt geworden. Dit wordt morgen opgelost door de getroffen competities te resetten. Managers die een eigen competitie beheren behouden deze, alle andere managers worden 'gekicked' en verliezen dus hun team.
Alle Bosscoins die je hebt gespendeerd in een getroffen competitie worden teruggestort op je account.
Excuses voor het ongemak!